سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - فرید صابری موحد

صفحه: [1]
1
با سلام
من می خواهم در یک قسمت از متن فارسی خود، به منظور تاکید بیشتر یک قسمت از متن را جدا کرده و در وسط صفحه جدا از بقیه متن قرار دهم. به چه صورت این کار را می توانم انجام دهم؟

نمونه را به صورت pdf ضمیمه کردم.

با تشکر

2
با سلام
من در پایان نامه فارسی خود که مربوط به قالب طراحی شده برای دانشگاه شهید باهنر کرمان است، از دستوراتی که در فایل ضمیمه شده گذاشتم، برای ایجاد شکل استفاده می کنم.

حال سوال من این است که به چه صورت می توانم، در شکل خود، برای هر زیر شکل موجود، یک caption جداگانه بگذارم؟

با تشکر

3
عمومی / مجهز کردن gmail به لاتک
« : اوت 30, 2014, 01:36:20 am »
با عرض سلام
ببخشید، من یک سوالی دارم که امیدوارم قسمت تالار عمومی برای این سوال مناسب باشد، چون واقعاً نمیدانستم در چه تالاری این سوال را بپرسم.

من میخواستم بدانم که آیا این امکان می باشد که بشود لاتک را به gmail اضافه کرد؟ اگر میشود، چه جوری می توان این کار را انجام داد؟

متشکرم

4
با سلام
من در پایان نامه خود که فارسی می باشد، از دستور \subsubsection{•} استفاده می کنم. زیر زیر بخش مورد نظر من ایجاد می شود، ولی در فهرست پایان نامه، شماره ای به آن تعلق نمی گیرد. آیا این امکان هست که در فهرست، این زیر زیر بخش شماره بخورد؟


5
با سلام و خسته نباشید
من در یکی از قسمت های پایان نامه خود، یک شکل را با caption مربوط به خودش را به درستی گذاشته ام. ولی همین طور که در فایل pdf ضمیمه شده مشاهده میشود، در جدول فهرست مربوط به شکل، عنوان به بیرون خط رفته است. به علاوه، چرا برخی از شماره صفحه های مربوط به فهرست آبی هستند و برخی مشکی؟؟ (من دستورات tex را هم که استفاده کردم گذاشتم)
متشکرم از پاسخگویی شما



6
با سلام و خسته نباشید به دوستان گرامی
ببخشید من در نوشتن فارسی، چه دستوری را باید اجرا کنم تا بتوانم نیم فاصله را در کلماتی نظیر "می توانم، می نویسم، به طوریکه و ..." رعایت کنم؟

با تشکر

7
با سلام
من نمادی را برای شما ضمیمه نموده ام که نتوانستم، در لاتک آن را ایجاد نمایم. میشود من را راهنمایی کنید؟

8
با سلام و احترام
من در یک نمونه از فرم های بیمر که در حال حاضر دارم بر روی آن کار میکنم، در قسمت مرجع نویسی، کنار مقاله و کتاب، شکل هایی به صورت مقاله و کتاب می آید. من به چه صورت میتوانم این شکلها را حذف کنم؟( من نمونه بیمر را ضمیمه نموده ام.)
با تشکر و سپاس

9
ریاضیات و علوم / ایجاد کردن ماتریس
« : فوریه 21, 2014, 01:24:02 am »
با سلام و تشکر از سایت خوب شما
من میخواهم یک نمونه ماتریس که شکل آن را ضمیمه نموده ام را درست کنم و لی نمیدانم که نقطه چین های عمودی را به چه صورت ایجاد نمایم. لطفاً اگر میشود من را راهنمایی کنید.
با تشکر

10
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
من یک فایل biblatex دارم که وقتی با ویرایشگر TeXstudio آن را اجرا میکنم، در فایل اجرا شده، refrence ها نیستند. میشود من را راهنمایی کنید؟

صفحه: [1]