سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - میترا

صفحه: [1]
1
با سلام خدمت همه اساتید
من از زی پرشین (میک تک) استفاده می کنم و میخواهم ارائه ام با همین میک تک باشه نه پاورپوینت. نو همین تالار که جستجو کردم فهمیدم باید از bidipresentation استفاده کنم. فایل نمونه ای رو هم دیدم که فقط 3 صفحه بود.
با توجه به اینکه اصلا هیچ چیز در مورد اسلاید ساختن با این روش نمی دونم و فقط 10 روز به دفاعم مونده، ممکنه کمک کنید و یک فایل ارائه کامل بفرستید که از روی اون بنویسم؟ و اینکه آیا باید بسته ی خاصی رو نصب کنم؟(اگر بله، از کجا دانلود کنم؟)
اینم بگم که همه ی موضوعات مشابه رو در این سایت خوندم و متاسفانه خیلی بدردم نخورد.

ممنون

2
زی‌تک / خراب شدن نمایه
« : مه 29, 2013, 04:02:23 pm »
سلام
من از زی پرشین استفاده میکنم و تا  چند روز پیش هم مشکلی نداشتم تا اینکه خیلی ناگهانی قسمت نمایه پایان نامم خراب شد و در واقع ستون سمت راست از صفحه بیرون میزنه. ضمن اینکه وقتی تعداد شماره صفحا ها هم زیاد میشه، به جای اینکه بره خط بعدی، همین طور ادامه داره تا با کلمات ستون سمت چت تداخل پیدا میکنه، فایل نمونه رو هم میفرستم. لطفا راهنمائیم کنید. ممنون

علت ویرایش: ویرایش عنوان موضوع.

3
سلام
چطور میشه دقیقا زیر یک عبارت، چیزی نوشت؟
مثلا زیر max، عبارت argmax؛ یا مثلا زیر یه قسمتی از فرمول آکلاد کشید و توضیحی رو زیر آکلاد نوشت؟ (خود اون آکلاد هم چه جوریه؟)
من برای اینکه اندیس های مجموع دقیقا زیر علامت سیگما باشه از \thisplaystyle استفاده می کنم، ولی برای این موضوع جواب نمیده.
ممنون

4
زی‌تک / خروجی نقطه به جای صفر
« : نوامبر 06, 2012, 12:10:07 pm »
سلام
من با اینکه روی یک فایل از قبل نوشته شده دارم مینویسم و فونت اعداد هم XBZAR است و خروجی اون پایان نامه ی قبلا نوشته شده درست بوده،‌ ولی الان به جای صفر نقطه ی توپر میگذاره. چیکار باید کرد؟
ممنون

5
عمومی / چاپ نشدن اعداد در خروجی
« : سپتامبر 22, 2012, 03:09:32 pm »
با سلام
در حال حاضر من روی پایان نامه ام کار میکنم و اولین باری نیست که از زی پرشین استفاده میکنم. اما این بار هیچ کدوم از اعدادی که می نویسم در خروجی چاپ نمی شن، چه اعداد زیرنویس و چه اعداد معمولی داخل متن.
لطفا راهنمائیم کنید.
ممنون

صفحه: [1]