سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - سید مهدی موسوی

صفحه: 1 [2] 3 4 ... 16
16
Texworks / پاسخ : انتقال از خروجی به ادیتور
« : ژانویه 01, 2012, 08:44:16 pm »
اون از قبل تنظیم بود و من چندبار هم اجرا کردم.

17
Texworks / پاسخ : انتقال از خروجی به ادیتور
« : ژانویه 01, 2012, 06:01:01 am »
این خاصیت برای زی‌لاتک از قبل تنظیم بود.

18
Texworks / پاسخ : انتقال از خروجی به ادیتور
« : دسامبر 31, 2011, 09:26:20 pm »
نه، راستی این همون تک‌ورکسی هست که با خود تک‌لایو نصب شده نه این‌که توی مرکز دانلود قرار داده شده.توی راست کلیک گزینه‌های مربوط به ذره‌بین می‌یاد.

19
Texworks / انتقال از خروجی به ادیتور
« : دسامبر 30, 2011, 12:19:04 pm »
آیا تک‌ورکس هم مثل تک‌میکر می‌تواند از خروجی به قسمت متناظر در ادیتور برود، برای این‌که از ادیتور به خروجی برویم در راست کلیک منویی وجود دارد اما برعکسش رو من پیدا نکردم.

20
با توجه به پیشنهاد آقای صفی‌اقدم می‌خوام مسیرهای منتهی به محل برگزاری کارگاه رو خدمت‌تون عرض کنم.
اگر با هواپیما اومدین
سوار مترو و بعد هم ایستگاه دانشگاه فردوسی پیاده شین، در این حالت شما می‌تونین از درب شمالی وارد دانشگاه بشین(درب اصلی)، وارد که شدید باید ۱۰ دقیقه به سمت راست پیاده بیاین تا به دانشکده ریاضی برسین.
اگر با قطار اومدین
از راه‌آهن که بیرون اومدین یه تاکسی سوار شین تا میدون امام حسین(ع) بعد از رسیدن به میدون چه سمت چپ برین و چه راست ایستگاه‌های خط ۹ تندرو موجودند با اون خط دقیقا می‌یان جلوی درب شرقی دانشگاه فردوسی از اون‌جا هم داخل پردیس دانشگاه می‌تونین یه اتوبوس سوار و ایستگاه دانشکده ریاضی پیاده شین.
اگر با اتوبوس اومدین
از پایانه مسافربری ۱۰ دقیقه تا پایانه انقلاب بیاین و از اون‌جا هم با اتوبوس‌های خط ۸ تندرو جلوی درب شرقی دانشگاه پیاده و از اون‌جا هم داخل پردیس دانشگاه می‌تونین یه اتوبوس سوار و ایستگاه دانشکده ریاضی پیاده شین.
اما یه پیشنهاد هرگز از یه مشهدی آدرس نپرسین، چون هیچ مشهدی نیست که جایی رو بلد نباشه، چرا که مقصد شما برای اون همواره مستقیمه.

حتما این آدرس‌ها رو قبل از سفر چک کنید جون تا اون‌وقت اگه مسیر بهتری پیدا کنم حتما اصلاح خواهم کرد.

21
ضمن تشکر بابت معرفی این نرم‌افزار می‌خواستم بدونم شما چه حجمی رو باهاش دانلود کردین، چون من تا الان نزدیک به ۴ گیگ گرفتم که دوتای اولش مربوط به تک‌لایو بود و بقیه مربوط به یک ایمیج که نمی‌دونم چه کاربردی داره؟

22
البته ما هم یه فکرایی کردیم، ولی این منوط به موافقت آقای کارن‌پهلو هم هست. ولی اگر توفیقی حاصل شد حتما در تالار اعلام می‌کنیم.

23
متاسفانه هیچ‌کدوم از دوتا لینکی که برای فایل بود نتونستم دریافت کنم.

24
من فایل batای رو که گفتین ایجاد کردم اما وقتی اون رو اجرا می‌کنم توی DOS می‌گه این دستور شناخته شده نیست.

25
هر چندکه توی صفحه اول سایت خبر شروع ثبت‌نام درج خواهد شد، اما به دلیل حفظ پیوستگی موضوع لازم می‌دونم عرض کنم که برای ثبت‌نام در کارگاه می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.
http://texfum.orq.ir
یا
http://fumsg.fagig.com

26
تاریخ قطعی برگزاری کارگاه چهارشنبه ۷ وپنج‌شنبه ۸ دی‌ماه می‌باشد که روز اول آن پیرامون زی‌پرشین و روز دوم با موضوع ماکرونویسی دنبال خواهد شد، فقط تنها موردی که هست مسأله اسکان شرکت‌کنندگان است که بایست خود دوستان پیگیرش باشند. تا اوایل هفته آینده پوستر و فرم ثبت‌نام در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که ظرفیت کارگاه محدود می‌باشد.(البته این رو از این بابت گفتم که اگر مایل به شرکت هستید غفلت نکنید که باعث شرمنده‌گی ما بشه)
موفق و پیروز باشید

27
تمام تلاش ما این است که برای رفع این اشکال عمومی چاره‌ای بیندیشیم، اما یه سری مشکلات هست که در صدد رفع آنیم به محض حل شدن تاریخ جدید را اعلام خواهیم کرد.

28
کارگاه زی‌پرشین و ماکرونویسی در هم ادغام شدند و قرار فعلی این است که شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ آذر ماه توسط دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای حداکثر طی ۲ روز برگزار می‌شوند.
فرآیند ثبت‌نام و خوب جزییات برگزاری به همین زودی به اطلاع دوستان خواهد رسید.
البته سعی بنده این است تا این تاریخ را به پنج‌شنبه و جمعه تغییر دهم تا دوستان به راحتی بتوانند شرکت کنند، لذا اگر دوستانی با شنبه و یکشنبه مشکل دارند ممنون می‌شوم خبر دهند
.[/]دوستان لطفا ادامه بحث را در موضوع کارگاه ماکرونویسی دنبال کنند.[/]http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=2227.0



29
کارگاه زی‌پرشین و ماکرونویسی در هم ادغام شدند و قرار فعلی این است که شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ آذر ماه توسط دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای حداکثر طی ۲ روز برگزار می‌شوند.
فرآیند ثبت‌نام و خوب جزییات برگزاری به همین زودی به اطلاع دوستان خواهد رسید.
البته سعی بنده این است تا این تاریخ را به پنج‌شنبه و جمعه تغییر دهم تا دوستان به راحتی بتوانند شرکت کنند، لذا اگر دوستانی با شنبه و یکشنبه مشکل دارند ممنون می‌شوم خبر دهند.

30
من می‌خواستم از روش اول برای دانلود تک‌لایو استفاده کنم و خوب چون دامنه ctan در ایران از طریق شبکه داخلی دانشگاه در دسترس است سعی کردم با دستورات زیرrsync\rsync --progress -a --delete rsync://rsync.ctan.um.ac.ir/systems/texlive/tlnet/ texliveدانلود کنم اما نتیجه نگرفتم.

صفحه: 1 [2] 3 4 ... 16