عمومی > معرفی اعضای جدید

فاطمه سهیل نیا

(1/1)

algebra:
با سلام من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی هستم. در زمینه فارسی تک- زی پرشن- و بیمر اطلاعات نسبتا خوبی دارم. هم اکنون بیشتر می خواهم در این زمینه به خصوص بیمر اطلاعات بیشتری کسب کنم مخصوصا با توجه به اینکه متوجه شدم بیمر را به فرم فارسی هم می توان طراحی نمود، تمایل بیشتری پیدا کردم تا در این زمینه( بهتر است بگویم) یاد بگیرم. خیلی خوشحال می شوم بتوانم با عضویت در این گروه به این هدف نائل شوم. باتشکر ???

وحید دامن‌افشان:

--- نقل قول از: algebra در اكتبر 24, 2011, 02:53:07 am ---با سلام من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی هستم. در زمینه فارسی تک- زی پرشن- و بیمر اطلاعات نسبتا خوبی دارم. هم اکنون بیشتر می خواهم در این زمینه به خصوص بیمر اطلاعات بیشتری کسب کنم مخصوصا با توجه به اینکه متوجه شدم بیمر را به فرم فارسی هم می توان طراحی نمود، تمایل بیشتری پیدا کردم تا در این زمینه( بهتر است بگویم) یاد بگیرم. خیلی خوشحال می شوم بتوانم با عضویت در این گروه به این هدف نائل شوم. باتشکر ???

--- End quote ---
لطفاً در صورت امکان، اسم واقعی خودتون، همراه با دانشگاه محل تحصیلتون رو هم ذکر کنین تا بیشتر با شما آشنا بشیم.

algebra:
اینجانب فاطمه سهیل نیا؛ فارغ التحصیل رشته ریاضی محض - گرایش جبر از دانشگاه محقق اردبیلی می باشم. و همان گونه که قبلا اشاره نمودم در مورد نرم افزارهای مربوطه آشنایی نسبتا خوبی دارم و حتی کارهایی هم خودم طراحی نمودم. امیدوارم شما بتوانید من را راهنمایی کنید تا بتوانم به صورت حرفه ای تر این نرم افزارهای زیبا را یادبگیرم به خصوص بیمر فارسی را که در این زمینه آشنایی ندارم. با سپاس.

vafa:

--- نقل قول از: algebra در نوامبر 01, 2011, 02:42:30 am ---اینجانب فاطمه سهیل نیا؛ فارغ التحصیل رشته ریاضی محض - گرایش جبر از دانشگاه محقق اردبیلی می باشم. و همان گونه که قبلا اشاره نمودم در مورد نرم افزارهای مربوطه آشنایی نسبتا خوبی دارم و حتی کارهایی هم خودم طراحی نمودم. امیدوارم شما بتوانید من را راهنمایی کنید تا بتوانم به صورت حرفه ای تر این نرم افزارهای زیبا را یادبگیرم به خصوص بیمر فارسی را که در این زمینه آشنایی ندارم. با سپاس.

--- End quote ---
می‌تونید یک نمونه از کارهایی را که طراحی کردید، قرار بدید؟

algebra:
با سلام. منظور از ارسال یک نمونه از کارهایم چیست؟ چون من فایل tex پایان نامه ام را با نرم افزار فارسی تک خودم چهارچوب بندی کردم. برای یکی از دانشجویان چهارچوب پایان نامه ایشان را با نرم افزار زیپرشن نیز تنظیم کرده ام. (منظورم از تنظیم به طور کامل است) و چند نمونه تم هم در نرم افزار بیمر طراحی نموده ام. البته نمی دانم این نمونه کارها اهمیتی دارد یا نه؟ و آیا اصلا برای کاربران شما مفید است یا نه؟ مخصوصا در مورد فارسی تک و زیپرشن؟

کنترل

[0] صندوق پستی

Go to full version