سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - anmk

صفحه: [1]
1
انجمن تازه‌کاران / مشکل در فرمول نویسی
« : سپتامبر 06, 2012, 04:06:14 pm »
سلام
من این فرمول که در فایل عکس ضمیمه شده  را در  تک ورکس نوشتم برای قالب ژورنالی که ضمیمه هست نوشتم ولی خطا می ده و نمی دونم مشکلش از کجا هست. هم عکس فرمول هم فایل لاتک فرمول را ضمیمه کردم
ممنون می شوم جواب بدین

2
سلام
می خواهم یک جدول در مقاله خودم بزارم این مقاله دو ستونی هست ولی عرض جدول از یک ستون بیشتر می شود و روی ستون بعدی می رود چگونه سایز (عرض) جدول را تنظیم کنم تا در یک ستون جا بشود؟ متشکرم

3
چطوری میشه زیر علامت پیوند (جوین)  که دستورش \lJoin  هست یه متنی را نوشت؟ متشکرم

4
سلام
مراحل اضافه کردن رفرنس به یک سند تک چطور است؟ من از یک نرم افزار رفرنس منیجر به نام Citavi  استفاده میکنم که به کمک آن در متن مقاله رفرنس ها را سایت می کند مثلا  با کمک این نرم افزار \cite{SungHo.1997} به متن مقاله اضافه می شود اما در انتهای مقاله نمی دانم که چطور باید رفرنس های سایت شده را به فرمت هاروارد اورد. نرم افزار citavi  خروجی فایل bib  هم تولید میکند.
در نر م افزاری مثل اندنوت هر وقت که مقاله ای سایت میشه به صورت اتوماتیک به انتهای فایل رفرنس اون با فرمت مرود نظر اضافه میشه  ایا همچین کاری را میشه با تکلایو و رفرنس منیجر citavi انجام داد؟
ضمنا من از تک لایو و ادیتور تک ورکس  استفاده می کنم. ممنون می شم مراحل کار را برای من بگین . کاملا مبتدی هستم و زیاد از تک سر در نمیارم.

5
سلام از استایل یک ژورنال برای نوشتن مقاله استفاده می کنم. قسمت های مختلف مقاله را در تکس ورکس (ادیتور لایو تک ) می نویسم. الان می خوام رفرنس دهی کنم. تمام رفرنس های من در نرم افزار اند نوت (end note) هست . چگونه می توانم این رفرنس ها را در مقاله سایت دهی کنم و در آخر مقاله بیاورم . این کار در افیس ورد که خیلی ساده هست اینجا چطور می تونم اینکارو را بکنم.
از راهنمایی شما متشکرم.

6
سلام من قصد ارسال یک مقاله برای  ژورنالی دارم که قالب مقاله ضمیمه شده است.

در لاتک کاملا مبتدی هستم و نمی دانم چطور باید از این قالب استفاده کنم
در ضمن من تک لایو(tex live)  را نصب کردم و همچنین لایکس (lyx)‌را هم برای ادیتور در ویندوز ایکس پی  نصب کردم  خواهش میکنم من را راهنمایی کنید. متشکرم


مدیریت: لینک به سایت دیگر داده شده بود که حذف شد و فایلش ضمیمه شد.

صفحه: [1]