سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lotus

صفحه: [1]
1
سلام
من یک فایل مقاله دارم که صفحه دوم را شماره گذاری نمی کند. و صفحه سوم را به عنوان صفحه 2 شماره گذاری می کند. چطور این مشکل را حل کنم.
در همان فایل زمانی که به بخش دوم می رسیم دوباره از صفحه 1 شماره گذاری می کند و شماره صفحه 1 را هم در این بخش نشان نمی دهد.
با تشکر

2
ممنون ولی این چیزی که من می خواهم نبود. در تصویر به خوبی مشخص است که از چه شماره گذاری می خواهم استفاده کنم. دقیقا مثل word

3
سلام
برای شماره گذاری محیط های تبصره، توضیح و شماره دار از روشی که در فایل 1 اومده استفاده می کنم. اگر بخوام این شماره گذاری رو با حروف فارسی، یونانی و یا اشکالی به غیر از دایره و خط تیره نظیر تصویر شماره 2 انجام بدم از چه دستوری باید استفاده کنم.
با تشکر

4
تکلایو TeXLive / پاسخ : autoback از فایل های tex live
« : آوریل 17, 2013, 02:22:33 pm »
اما در فولدر من فایلی به این نام ایجاد نمی شود. به پیوست کل فولدر را ارسال می کنم. آیا باید در برنامه tex live تنظیماتی انجام دهم تا این فایل ایجاد شود؟

5
تکلایو TeXLive / پاسخ : autoback از فایل های tex live
« : آوریل 17, 2013, 12:54:43 pm »
منظورم backup از tex file است. نه فایل های مربوط به بروز رسانی

6
تکلایو TeXLive / autoback از فایل های tex live
« : آوریل 16, 2013, 11:34:55 pm »
سلام آیا نرم افزار  tex live از فایل های ایجاد شده در سیستم autoback بر می دارد. اگر چنین کاری انجام می دهد فایل ها در کجا save می کند؟
با تشکر

صفحه: [1]