سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - rm1232002

صفحه: [1]
1
با سلام

من سعی کردم ابتدا تا حد امکان نگاهی به راهنماهای موجود در سایت بندازم و کمی هم در گوگل جستجو کردم اما به نتیجه ای نرسیدم. با این حال چون به نظرم این سوال خیلی ابتدایی می آید به احتمال زیاد قبلا هم مطرح شده و من پیشا پیش از اینکه مجددا آن رو مطرح می کنم و وقت شما را می گیرم عذر می خواهم.
مشکل این است که من می خواستم بدونم چطور می تونم شماره گذاری خودکار زیر بخش ها را در زی پرشین فعال کنم؟ من از دستورات subsection\  و section\ استفاده کردم اما تنها بخش ها شماره گذاری می شوند و زیر بخش ها بدون شماره باقی می مانند. کد  و خروجی مورد نظر را پیوست کرده ام.

از توجه شما سپاسگزارم.

2
میک‌تک MikTeX / افزایش کیفیت خروجی PDF
« : اوت 19, 2010, 06:35:26 pm »
با سلام
من اخیرا با فارسی لاتک آشنا شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم بخشی از کتابی که هم اکنون در حال تالیف آن هستم را به شکل آزمایشی با آن پیاده سازی کنم.
بخشی از همان مطالب را که قبلا با اپن آفیس نوشته بودم و به PDF تبدیل کرده بودم را با لاتک نوشتم و به PDF تبدیل کردم. اما مشکلی که وجود دارد این است که خروجی لاتک کیفیتی پایین تر از خروجی اپن آفیس دارد و این کیفیت پایین آزار دهنده است.
به طور مثال اگر با بزرگنمایی یکسان به دو خروجی نگاه شود مشخص است که حروف در اپن آفیس بسیار واضح تر و لبه های حروف بسیار تمیز تر است. لازم به ذکر است که من با فونت های زر و کیهان و نیلوفر آزمایش را تکرار کردم و در تمامی موارد کیفیت پایین تر بود.
با توجه به مطالب فوق از شما تقاضا داشتم در صورت امکان روشی برای افزایش کیفیت خروجی در قالب PDF معرفی فرمایید.
با تشکر

صفحه: [1]