سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - Baktash

صفحه: [1]
1
سلام، مقاله‌ای که پیوست کردم فونتی شبیه times new roman داره، ولی کمی تفاوت احساس میشه. متأسفانه سورسِ این فایل رو ندارم. آیا از روی ظاهرش می‌تونید بگید چه فونتی استفاده شده؟ من می‌خوام از فونتِش استفاده کنم. ممنون از هر کمکی.

2
طراحی صفحه / تنظیم حاشیه
« : سپتامبر 02, 2012, 02:32:18 pm »
سلام
چطور می‌تونم برای تمام صفحات فاصله از راست رو روی ۴ سانتیمتر و فاصله از چپ، بالا، و پایین رو رو ۳ سانتیمتر تنظیم کنم؟؟
در ضمن از کلاس report دارم استفاده می‌کنم. همچنین با بسته‌ی geometry نتونستم هیچ تغییری ایجاد کنم مثلا دستور
\usepackage[margin=3cm]{geometry}
هیچ تأثیری روی خروجی نداشت.
ممنون از هر کمکی.

3
با سلام،
در نوشتن فرمول‌های ریاضی وقتی از رقم‌های فارسی استفاده میشه این رقم‌ها نسبت به رقم‌های لاتین بزرگتر چاپ میشَن و گاهی فرمول‌ها زیادی بزرگ میشن. در فایل پیوست یک نمونه نشون دادم. چطور میشه اندازه‌ی ارقام فارسی رو مثل ارقام لاتین کرد؟
ممنون از هر کمکی.

4
با سلام،
هنگام استفاده از بسته hyperref عنوان متن و فهرست متن در bookmark های نهایی وجود ندارند. چطور میشه کاری کرد که عنوان و فهرست هم در bookmark ها باشند؟
ممنون از هر کمکی.

5
Texmaker / تنظیم TeXMaker برای استفاده از TexLive
« : اوت 13, 2012, 03:37:31 pm »
سلام، من قبلا MikTex و TeXMaker رو نصب کرده بودم و استفاده می کردم. اما از وقتی که خواستم فارسی بنویسم و از زی پرشین استفاده کنم، تصمیم گرفتم از TeXLive استفاده کنم. چون شماره فرمول ها و شکل ها چاپ نمی شد و در پست های دیگه خوندم که مشکل از MikTex هست. حالا، TeXLive رو نصب کردم، اما TeXMaker هنوز داره از MikTeX استفاده می کنه. برای اینکه TeXMaker از TeXLive استفاده کنه باید چکار کنم؟ ممنون از هر کُمکی.

صفحه: [1]