سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mali_v

صفحه: [1]
1
من فایل را قرستاده ام. دیگر نمیدانم چر باید بفرستم. هم فایل tex و هم pdf را فدستاده ام

2
من از استایل model1-num-names.bst که یک سری از مقالات elsevier از این نوع استایل استفاده میکنند استفاده کرده ام ولی شکل خروجی مراجع من با این مقالات متفاوت است و من نمیدانم چرا. این استایل در آدرس زیر موجود است:
http://www.elsevier.com/wps/find/authorsview.authors/elsarticle
و اینکه مقالات ژورنالهای مختلف elsevier از چه استایلی استفاده می کنند نیز در pdf آدرس زیر وجود دارد:
http://www.elsevier.com/framework_authors/misc/journal_refstyles.pdf
به عنوان مثال در این pdf گفته شده که ژورنال Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects از این نوع استایل( استایل model1-num-names.bst ) استفاده میکند. من یک مقاله از این ژورنال را در ضمیمه آورده ام و یک مثال هم از خودم آورده ام. و نمی دانم چرا شکل مراجع من و این مقاله یکسان نمیشود.

3
من می خواهم استایل  unsrt-fa مرجع را به صورت زیر بیاورد چه کنم؟ یک گشتی در وب زدم گفته شده بود با makebsf باید این کار را کرد ولی من نتوانستم. استایل unsrt و استایل مطلوب خودم را در زیر آورده ام.
unsrt-fa:   G.H Tang, X.F Li, Y.L He W.Q Tao. Electroosmotic flow of non-newtonian fluid in microchannels. Journal of Non-Newtonian Fluid Mechanics, 157:133–137, 2009

matloob:  G.H. Tang, X.F. Li, Y.L. He, W.Q. Tao, Electroosmotic flow of non-Newtonian fluid in microchannels, Journal of Non-Newtonian Fluid Mechanics 157 (2009) 133–137

4
مثال رو قرار دادم

5
جناب آقای خلیلی من قسمت مربوطه در bidi را هم خواندم ولی باز مشکل وجود دارد:
‎‎‎\begin{LTRitems}‎‎
\bibliographystyle{‎plain‎‎}‎‎
\small‎
\bibliography{reference}‎‎

‎‎\end{LTRitems
bibname را در سمت چپ می آورد. اگر از دستور زیر استفاده کنم  مراجع انگلیسی را از راست به چپ می آورد و شماره ها هم در راست است حال راهنمایی کنید.
‎‎‎\setLTRbibitems‎‎‎‎
‎\bibliographystyle{‎plain‎‎}‎‎
‎\small‎
‎\bibliography{reference}‎‎

6
جالب اینجاست که من از xepersian portable استفاده کردم و درست کار میکند(اگر اشتباه نکنم portable هم از miktek استفاده میکند)ولی نسخه نصب شده مشکل دارد. باید از این به بعد از portable استفاده کنم.

7
 اولا شرمنده !! ولی باز هم مشکل داره!! مراجع رو در سمت چپ مینویسه من میخواهم در سمت راست بنویسه . چه کار کنم؟

8
خیلی خیلی ممنون. یک سوال حالا اگر بخواهم به جای references کلمه مراجع نوشته شود چه باید بکنم؟

9
نه من همه چیز رو از نو دانلود و نصب کردم همه چیز هم آپدیت است و در کامپیوتر بقیه هم درست است ولی نمیدانم چرا روی کامپیوتر من اینجوری میشه!!!

10
مثال رو ضمیمه کردم.

11
مراجع از راست به چپ نوشته میشوند که غلط است.لطفا راهنمایی کنید.

12
ریاضیات و علوم / مشکل در شماره معادلات
« : آوریل 07, 2011, 10:49:46 pm »
شماره معادلات به صورت ناقص و فقط یک پرانتز از آن دیده میشود به صورت ) و شماره دیده نمیشود. در مورد شکل نیز همین طور است و شماره آن دیده نمیشود مشکل چیست> با تشکر

صفحه: [1]