سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tabaee

صفحه: [1] 2 3
1
اسلاید Beamer / پاسخ : مشکل در خروجی اسلاید
« : سپتامبر 25, 2014, 08:29:41 am »
ننه انتظار ندارم با دیدن pdf کمک کنید. کدوم قسمت رو بفرستم؟ چون فایل تک درست است اما دقیقا نمی فهمم مشکل از کجاست که خروجی رو اینطور میدهد

2
اسلاید Beamer / مشکل در خروجی اسلاید
« : سپتامبر 25, 2014, 08:08:48 am »
با سلام
من یکی دوسال گذشته از نمونه فایل های موجود در این فروم استفاده کرده بودم و اسلاید ساخته بودم اما امروز هرچقدر از اسلایدهای خودم و یا اسلایدهای موجود در سایت خروجی گرفتم، حاشیه فایل رو وسط فایل می انداخت و درست خروجی نمی داد. با وجودی که فایلم هیچ خطایی هم نداشت. مشکل کارم کجاست؟ نمونه اجرا رو براتون ضمیمه می کنم

3
با دستوری که شما گفتید شمارشگذر پیوست حذف میشه و پیوست خالی چاپ میشه اما متاسفانه سربرگ بالای صفحات مشکلدار میشه. اگر chapter تعریف کنم، به عنوان یک فصل جدید در پایان نامه می شناسه و بدون chapter سربرگ فصل قبلی رو چاپ می کنه. راهی وجود نداره که همزمان که عنوان پیوست بدون حرف ظاهر بشه، سربرگ هم درست اجرا بشه؟
با تشکر

4
در حالت عادی بعد از دستور \appendix پیوست ها به ترتیب پیوست آ ، پیوست ب و ... نام گذاری می شوند. من میخام پیوست بدون حرف کنارش نام گذاری بشه. یعنی توی فهرست یا سربرگ های بالای صفحات فقط نوشته شده باشه پیوست،
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم

5
میخواهم پیوست بدون حروف الفبا چاپ شود. چون فقط یک پیوست دارم، نمی خوام پیوست آ در خروجی باشد.

6
یک نمونه فایل پیوست کردم. در صفحه آخر به جای سربرگ پیوست عنوان فصل یک چاپ شده است. مشکل از کجاست؟

7
طراحی صفحه / حذف حروف از عنوان پیوست
« : اوت 01, 2014, 08:56:29 pm »
سلام.
برای حذف حرف آ از عنوان پیوست از  پاسخ http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=267.0 لینک استفاده کردم. اما متاسفاه بعد از استفاده از دستورهای بیان شده در آن قسمت، header بهم می ریزد و در بالای سربرگ عنوان فصل قبلی نوشته می شود. چون راهکارهای این بخش از دستور *chapter\ استفاده شده و سربرگ در جاهایی که * هست مشکل دار میشود. چطور میشود هم آ حذف شده و هم در سربرگ چنین مشکلی ایجاد نشود. با تشکر.

8
با سلام.
برای ساخت سربرگ کتاب، در قسمتی که از دستور {تمرین}*section\  استفاده می کنم، نیاز دارم سربرگ تمرین نوشته بشه یا کلا سربرگ ایجاد نشود. از دستور {}fancyhead\ استفاده کردم اما بعد از این دستور فصل بعدی بدون سربرگ چاپ میشه. چطور میشه از سربرگ موردنظر رو بنویسیم؟
با تشکر

9
فایل من زیادی بزرگ بود و چندین غلط داشت. با رفع غلط ها شماره گذاری درست شد. متشکرم

10
بله از دستور \appendix استفاده کردم. می خواهم شماره گذاری فرمول ها به صورت (الف.1) (الف.2)... باشد اما فرمول ها مثل فصل های قبل شده اند. دستوری برای این تغییر وجود دارد؟

11
سلام
چطور میشه فرمول ها در پیوست مطابق با حروف پیوست شماره بخورند؟
با تشکر

12
با سلام
چطور میشه فونت یک فرمول خاص را در وسط متن فارسی بزرگتر کرد؟

13
امیدوارم فایل رو درست فرستاده باشم

14
متاسفانه تهران نیستم و این فایل رو هم فردا باید به استاد تحویل بدهم. فرصتی تا دفاعم نمونده. امکان ارسال با ایمیل نیست؟ تقریبا 4mg حجم تصاویر است؟
با تشکر

15
من این 20 عکس رو یکی یکی امتحان کردم. یکبار از اول به آخر یکبار از آخر به اول. اصلا مهم نیست کدام عکس ها رو حذف می کنم. هیجدهیم عکس که اضافه می شود دیگر درست اجرا نمی کنه

صفحه: [1] 2 3