سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Hannaneh

صفحه: 1 [2]
16
سلام،
از پاسختون بسیار ممنونم، الآن متوجه شدم که باید حتماً مراجع در داخل متن cite شده باشند که در  refrence ظاهر بشه! :P با اینکه یکم  کار کردن باLatex ( برای تازه کاری مثل من)سخته اما خیلی با هوشه. :)

 چند مطلب:
1. من از نسخه   WinEdt 6.0 و BibTex Mang 5.0 استفاده می کنم که هر دو هم unregistered هستند. شاید برای همینکه هر چی F11 رو می زنم هیچ اتفاقی نمی افته! شما نسخه کامل یا کرک شده ای سراغ دارید؟ ممنون می شم اگر لینک یا حتی آدرس مغازه فروشنده (البته اگه در تهرانه) در اختیارم بگذارید.
2. فایل bst مشکلی نداره، من دوباره این مجموعه را اینجا بارگذاری می کنم، الآن به لطف راهنمایی شما اجرا می کنه و pdf مورد نظر را با فرمت ژورنال بدست می ده.

با تشکر،

17
با عرض سلام خدمت دوستان،
بنده قالب LaTex ژورنالی را جهت آماده کردن یک مقاله دریافت کردم ( همانطور که در فایل tex ضمیمه مشاهده می کنید )یادداشتی جهت سه نحوه وارد کرد مراجع به داخل متن اصلی در داخل کد گذاشته شده.
من می خوام از case1 استفاده کنم، یعنی از یک فایل bib ،مراجع را طبق فرمتی که اون هم ضمیمه است، وارد متن اصلی کنم، اما نمی دونم چرا هیچ مرجعی در فایل pdf نشون داده نمی شه!؟ :-\ آیا اشکال در استفاده از دستورات \bibliographystyle و \bibliography هستش؟ کسی هست که بدونه مشکل این کد چیه؟

از پاسخهاتون بسیار سپاسگذار خواهم شد.

پی نوشت: شاید بهتر باشه اضافه کنم که فایل bib ،خروجی Export شده از RefWorks هست.

صفحه: 1 [2]