سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

نویسنده موضوع: حذف بسته‌های ۰۰۰  (دفعات بازدید: 1852 بار)

آفلاین حمیدرضا

  • Newbie
  • *
  • تشکر
  • -اهدا شده: 42
  • -دریافت شده: 6
  • ارسال: 48
    • ديدن مشخصات
پاسخ : حذف بسته‌های ۰۰۰
« : آوریل 02, 2013, 10:31:48 pm »
با سلام خدمت آقا وفا و دیگر دوستان
قبل از هر چیزی بگم که میدونم این مساله به من ربطی نداره و حتی کسی هم از من نظری نخواسته ولی با این وجود من نظرم رو راجع به مسائل اتفاق افتاده میگم، یعنی برداشتی رو که از کل موضوع داشتم میگم. آخه فکر میکنم این اتفاقات به ضرر کل جامعه ی دانشجویی و آکادمیک فارسی زبانه. تو این پست فقط سعی میکنم اتفاقات و طرز تفکرها رو مرور کنم و دسته بندی کنم.
همه میدونیم که زی پرشین با تلاش های آقا وفا بوجود اومده، تلاش هایی که به نظر نمیاد کسی از این تلاش ها بصورت رسمی تقدیر و حمایت کرده باشه. فکر میکنم آقا وفا وقتی کمبود چنین چیزی رو برای فارسی زبانها درک کردن دست به کار شدن و بدون هیچ چشم داشتی این رو توسعه دادند. و این پروژه طی چند سال تکمیل تر شد. درسته آقا وفا با نیت خیر شروع به انجام و گسترش این پروژه داشتند ولی فکر کنم رفته رفته وقتی دیدند که اسم زی پرشین همیشه همراه با اسامی دیگه ای علاوه بر اسم خودشون همراه میشه و دیگران از زی پرشین استفاده میبرن واسشون کمی سنگین بود. آقا وفا به نظر من اگه میخواین راحتتر زندگی کنین و این مسائل تاثیری روی اعصاب شما نداشته باشه طرز فکر اولیه ی خودتون رو تقویت کنین، همون طرز فکری که باعث شد شما این پروژه رو شروع کنین و ادامه بدین و به نتیجه برسونین. به این فکر نکنین که یه نفر دیگه داره با استفاده از این کار شما واسه خودش اعتبار کسب میکنه و یا درآمد درمیاره. شما هدفتون کمک به فارسی زبانها بوده که به این هدف رسیدید. شما کار خودتون رو به درستی انجام دادید دیگه واستون مهم نباشه بقیه چجوری از کار شما استفاده میکنن. البته این بی اهمیت بودن تا زمانی باشه که هیچ تحریفی در اصل موضوع نشه، اصل موضوع هم همینه که این کار نتیجه ی تلاشهای شماست و همه جا هم این ثبت شده.
من خیلی از مشکلاتم رو تو اینترنت حل کردم، یعنی همیشه کسانی بودن که واسه آدم وقت بذارن و مشکل شما رو حل کنن. بخاطر همین من هم همین کار رو انجام میدم حتی اگه تلاش های یه ساله ی خودم رو در اختیار دیگران بذارم تا از اون استفاده کنن. مثلا پروژه کارشناسی خودم رو در اختیار کسی گذاشتم که اصلا نمیشناختمش تا بتونه از اون استفاده کنه و اصلا هم واسم مهم نبود که چجوری میخواد از اون استفاده کنه، میخواد بفروشه اون رو یا میخواد همون رو کامل به استادش تحویل بده و یا میخواد اون بخشی رو که مشکل داره با کمک پروژه ی من حل کنه. خلاصه این طرز فکر باعث راحتتر زندگی کردن میشه، گرچه خیلی سخته وقتی میبینی یه نفر دیگه داره از کار تو به نفع خودش استفاده میکنه. بدون حتی ذکر منبع و تشکر خشک و خالی.
حالا این موضوعات رو از جهات دیگه بررسی کنیم. ببینید آقا وفا این تالار و کلا جامعه مجازی به دیگران هم احتیاج داره که بتونن واسه رفع مشکل دیگران وقت بذارن. شما بتنهایی نمیتونین مشکل همه رو حل کنید. و این دوستانی هم که اینجا زحمت میکشن و مشکل بقیه رو حل میکنن همیشه نمیتونن به کارشون ادامه بدن و اونها هم روزی خسته میشن و یا دیگه فرصت ندارن که این کار رو ادامه بدن. پس هدف این تالارها باید این باشه که همیشه یه عده رو پرورش بده که بتونن به دیگران کمک کنن. حالا ممکنه این افراد شخصیتای متفاوتی داشته باشن و شاید گاهی با هم مشکل داشته باشن، ولی هدف همه مشترکه و اون هم کمک به دیگرانه. پس بهتره یکم در ارتباط با هم با صبوری و سعه صدر رفتار کنن چون هدف مشترکی دارن.
حرفام رو یه جمع بندی میکنم. همه میدونیم که اگه آقا وفا نبود، زی پرشین نبود، و همچنین این تالار نبود و همچنین دیگر مدیران هم نبودن و ... . یعنی همه ی ما مدیون آقا وفا و تلاششون هستیم پس آقا وفا من از طرف خودم از شما تشکر میکنم (گرچه تا حالا اینکارو نکرده بودم و باید خیلی زودتر اینکارو میکردم). اما از طرف دیگه، آقا وفا، اگه دوستان و مدیران دیگه ی این تالار نبودن و اینقدر وقت واسه دیگران نمیذاشتن، زی پرشین اینقدر محبوب نمیشد و به این سرعت پیشرفت نمیکرد چون بعضی مشکلات زی پرشین از همین تالار گزارش شدند و بعد اصلاح شدن. به نظر من هر دو طرف توی این بحث حق هایی دارند که بقیه باید رعایت کنن. به نظر من هرچقدر تعداد مدیران تالار بیشتر باشه کسی ضرر نمیکنه و به نفع همه است.
با تمام این تفاسیر امیدوارم تصمیم درستی گرفته بشه که همه ازش راضی باشن.
در آخر معذرت میخوام که شما رو به اسم کوچیک خطاب کردم.
شاد باشید و بخندید


مشکل با بسته hyperref

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 10
مشاهده: 3590
آخرين ارسال دسامبر 10, 2009, 06:28:18 pm
توسط sun
نحوه اطلاع از بسته‌های سازگار شده با زی‌پرشین؟

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 1
مشاهده: 2082
آخرين ارسال نوامبر 21, 2009, 06:46:42 am
توسط vafa
بسته pdfscreen

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 1
مشاهده: 1802
آخرين ارسال دسامبر 02, 2009, 09:15:29 am
توسط vafa
کاربرد بسته natbib برای ارجاع دادن به مراجع پشت سر هم

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن مراجع و بیب‌تک BibTeX

پاسخ ها: 8
مشاهده: 6500
آخرين ارسال ژانویه 24, 2013, 06:47:04 am
توسط هادی صفی‌اقدم
سازگاری زی‌پرشین با بسته‌ی listings

نویسنده علیانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 1
مشاهده: 2519
آخرين ارسال دسامبر 31, 2009, 07:02:17 am
توسط vafa
یه مشکل دیگه با بسته hyperref

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 6
مشاهده: 2851
آخرين ارسال ژانویه 08, 2010, 03:32:26 am
توسط وحید دامن‌افشان
بسته psfrag

نویسنده مجتبی برخورداریانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 5
مشاهده: 3793
آخرين ارسال ژوئیه 31, 2014, 07:55:56 pm
توسط keiva68
چگونگی رفع مشکل دو خط رنگی در استفاده از بسته hyperref و ارجاعات

نویسنده محمود امین‌طوسیانجمن مراجع و بیب‌تک BibTeX

پاسخ ها: 2
مشاهده: 2672
آخرين ارسال آوریل 09, 2011, 02:51:38 pm
توسط vafa