سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - polfosol

صفحه: [1]
1
با سلام
من پیشنهاد می‌کنم روی یک قلم مشابه تاهوما کار کنید که برای مشاهده‌ی صفحات وب مناسب باشد. نمونه‌ای از این کار را قبلا آقای هومن مهر با طراحی قلم Iranian Sans انجام داده که البته دارای نواقص زیادی است و من هم بعید می‌دانم که این پروژه در حال حاضر فعال باشد.
در این زمینه فونت Adobe Arabic هم فونت زیبایی است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای تاهوما باشد. اما مجوز آن در انحصار adobe است.

در هر حال برای شما آرزوی موفقیت دارم

2
خیلی ممنون که سریع جواب دادید. قصد بنده از ورود به فروم این بود که دیدم توی یکی از بحث‌ها شما لینک دادین به دانلود صفحه کلید استاندارد فارسی. خواستم عرض کنم که این برنامه بسیار قدیمی است و نسخه جدید اون با کارآیی و سازگاری بهتر آماده شده که در این لینک موجوده: http://j.mp/H6mGXq
حالا اگه بی ربط به موضوع بود شما ببخشید

3
عمومی / عدم امکان ورود به تالار گفتگو
« : مارس 26, 2012, 10:35:55 pm »
با سلام
من چند وقته که هر کار می‌کنم نمی‌تونم وارد فروم بشم. (اگه این سوال براتون پیش اومده که پس این مطلب رو چه جوری اینجا نوشتم؟ یه کمی صبر کنید!) مرورگر من کروم هست و هر وقت نام کاربری و پسورد رو وارد می‌کنم به یک صفحه‌ی خطا هدایت میشم که نوشته:
خطا!
شما قادر به ورود به انجمن نمی باشید، ممکن است تنظيمات کوکي در سيستم شما غیرفعال باشد.

تنظیمات کوکی؟ چرا توی هیچ سایت و فروم دیگه‌ای این پیغام خطا به من داده نمیشه و فقط اینجا اینجوری هست؟ اول فکر کردم مشکل از کروم باشه. در نتیجه با فایرفاکس امتحان کردم و نتیجه مشابه بود. ایضاً IE. بعد فکر کردم شاید پسوردم رو اشتباه وارد می‌کنم. در نتیجه رفتم پسوردم رو از طریق لینک فراموشی عوض کردم. حالا ایمیل یادآوری پسورد برای من ارسال شده و من بالاخره موفق شدم وارد فروم بشم. اما وقتی توی صفحه اول سایت روی یکی از موضوعات مورد بحث کلیک می‌کنم و می‌خوام وارد بحث بشم باز هم پیغام خطا ظاهر میشه. حالا مشکل از کجاست؟

4
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دست اندرکاران و توسعه دهندگان عزیز

من یه مدتی هست که از فارسی‏تک به زی‏پرشین مهاجرت کردم و کاملا از این انتخاب راضیم. اما یه نکته ای که به ذهنم میرسه اینه که در فارسی‏تک برای درج نام خود فارسی‏تک یک فرمان مخصوص هست /فارسی‏تک که نام نرم افزار رو به شکل خاصی درج می‏کنه. مشابه همون دستورات latex\ و از این قبیل. اما در زی‏پرشین تنها برای نام انگلیسیش چنین دستوری هست و برای نام فارسی باید همون زی‏پرشین رو تایپ کنیم. به نظر من بهتره به عنوان یک مشخصه برای زی‏پرشین این هم تعریف بشه.

با تشکر

صفحه: [1]