سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - حسین کرمی

صفحه: [1]
1
با سلام
بنده از texlive 2012 استفاده می کنم و این دستور تا چند وقت پیش به خوبی کار می کرد. اما وقتی این نرم افزار رو بر روی سیستم جدید نصب کردم. اولا تمام مراجع به شماره فارسی نوشته میشه. دوما وقتی یک مرجع به صورت لینک یک سایت اینترنتی هستش و از دستور linkurl استفاده می کنم تمام مراجع بعد از اون هم به صورت لینک نمایش داده میشه. باید بگم که روی این سیستم قبلا نسخه قدیمی tex نصب بوده و من اون رو پاک نکردم. آیا مشکل از این هستش؟ (چون سیستم دانشگاهه نمیشه به راحتی برنامه ها رو حذف یا نصب کرد.)

2
ضمن تشکر فراوان باید عرض کنم که مشکل حل شد ولی برای صفحات قبل از شروع پایان‌نامه مانند فهرست جداول و غیره سربرگی مانند زیر ایجاد می‌گردد:
''فصل صفرم: فهرست جداول ''

3
ضمن تشکر فراوان باید عرض کنم دستور فعلی بخش مهمی از مشکل رو حل کرد. اما با اضافه شدن بخش‌ها (section) به متن، سمت چپ سربرگ دچار تغییر شده و شماره و عنوان بخش نیز آورده می‌شود، آن هم به صورت ایتالیک. البته باز هم خیلی خوب شده ولی من می‌خوام اصلا شماره و عنوان بخش تو سربرگ نباشه و یا حداقل ایتالیک نباشه.

4
با عرض سلام مجدد
اگر سوال واضح نبود عذر می‌خوام. همان‌طور که گفتم می‌خوام سربرگ و ته‌برگ پایان‌نامه (با سبک report) شبیه به فایل pdf پیوست که با نرم‌افزار word تهیه شده، گردد.
یعنی در سربرگ فقط شماره‌ی فصل (اون هم به حروف نه به عدد) و عنوان فصل نمایش داده شوند (به صورت زیر)
''شماره‌ی فصل: عنوان فصل''.
و در ته‌برگ فقط شماره‌ی صفحه در وسط صفحه نمایش داده شود.

5
با سلام
در مورد ایجاد سربرگ و ته‌برگ جدید خیلی از ارسال‌ها رو خوندم اما مشکلم حل نشد. می‌خوام سربرگم شبیه به فایل pdf پیوست بشه. مشکل اینه که وقتی سبک report رو انتخاب می‌کنم انگار دستور chaptermark کار نمی‌کنه و فقط عنوان بخش‌ها رو انتخاب می‌کنه ولی وقتی سبک book رو انتخاب می‌کنم مشکل برطرف می‌شه. می‌دونم که در کتاب صفحات پشت و رو هستش! فعلا از دستوری که در فایل tex پیوست هستش استفاده می‌کنم، ولی در این صورت سربرگ به صورت ایتالیک نمایش داده می‌شود. از دستوراتی که در همین تالار خوندم استفاده کردم ولی همونطور که گفتم اون‌ها در سبک book کار می‌کرد. شاید به خاطر بسته‌هایی هستش که فراخوانی کردم. بنابراین همشون رو در فایل پیوست قرار می‌دم.

صفحه: [1]