سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Afrand.Dini

صفحه: [1]
1
با تشکر بسیار از شما، آقای هادی صفی‌اقدم،

بخش عمده‌ای از ایرادات و نظرات شما کاملاً درست بوده و سعی خواهد شد در طول زمان حل گردد. ولی نکته این است که در گام اول، این نسخه ارائه شده تا جایگزین سایر نمونه‌های موجود شود (که چندان قابل قبول نیستن) تا در قد‌های بعدی به اصلاح موارد پیشنهادی دوستان پرداخته گردد. از آن‌جا که پایان‌نامه‌ی این جانب بر اساس این فرمت نوشته شده و مورد تأیید 100% کتابخانه مرکزی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرار گرفته است؛ می‌تواند در حال حاضر مشکلات سایر دوستان را نیز حل کرده و جایگزین مناسب‌تری برای نمونه‌های موجود باشد ...
همچنان در صورتی که ایراد، اشکال، پیشنهاد و ... به نظرتان آمد، بفرمایید تا در نسخه‌های بعدی لحاظ نمایم.

2
بسته‌ی لاتک دانشگاه شریف (ورژن 1.7- مؤرخ 93/1/18) با نام Sharif_Thesis_Package برای حروف‌چینی پروژه‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه صنعتی شریف تدوین گشته است. این فایل به گونه‌ای طراحی شده که کلیه خواسته‌های مورد نیاز مدیریت تحصیلات تکمیلی و کتابخانه‌ی مرکزی دانشگاه را برآورده می‌کند و نیز، حروف‌چینی بسیاری از قسمت‌های آن به طور خودکار انجام می‌شود که نیاز به تنظیمات فراوان و غیر معمول را برای هر کاربر مبتدی از بین می‌برد. فایل این بسته‌ (Sharif_Thesis_Package) به همراه فایل آموزش (Tutorial) و تعدادی فایل‌های جانبی (Accessories) شامل کتاب‌ها و لینک‌های مفید، فرمت مقاله‌ی فارسی و انگلیسی، برنامه‌های کمکی و فونت‌های ضروری در هر یک از لینک‌های زیر قابل دانلود می‌باشد:

امید است که این بسته کمکی در راستای بهبود ساختار پایان‌نامه‌ی شما نماید...

صفحه: [1]