سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - آرش فهیم

صفحه: [1]
1
سلام
من متوجه شدم که در کلاس پایان‌نامه، شماره‌ی صفحات پیوست از 1 شروع می‌شود. دوست دارم که این چنین نباشد و شماره‌ی صفحه ادامه‌ی قبلی باشد. اما هرچه در کلاس xepersian-thesis جستجو کردم چیزی مربوط به این نیافتم. فکر کنم این مربوط به خود زی پرشین باشه. اما تو کلاس‌ زی پرشین هم چیزی نیافتم. لطفا مرا راهنمایی کنید.

2
من اوبونتوی خودم رو به ۹.۱۰ ارتقا دادم ولی زی‌پرشین عزیزم پکید. مثلا در فایل پیوست در محیط enumerate شماره‌ها فارسی شدند.

3
طراحی صفحه / صفحات landscape
« : اكتبر 18, 2009, 11:58:08 pm »
سلام
این ظاهرن مشکل لاتک من است. ربطی به زی‌پرشین و بی‌دی ندارد. خروجی landscape نمایش داده نمی‌شود. آیا من چیزی را از قلم انداخته‌ام؟

4
طراحی صفحه / بروشور
« : اكتبر 17, 2009, 06:26:52 pm »
آیا در لاتک استایلی برای بروشور وجود دارد  یا این که خود آدم باید یک استایل بنویسد؟ ???

5
طراحی صفحه / صفحات دو ستونی
« : اكتبر 17, 2009, 04:41:04 pm »
سلام
چگونه می‌شود در لاتک در هر صفحه دو ستون نوشته ایجاد کرد؟

6
گرافیک، جدول و شکل / PSTricks
« : اكتبر 03, 2009, 10:02:09 am »
از وقتی که در گروه فارسی‌لاتک، آقای خلیفی ابزار PSTricks را معرفی کردند، من سعی کردم که تمام شکل‌هایم را با PSTricks رسم کنم. الحق و الانصاف که در جدید به روی من باز شد. اما هنوز احساس نیاز می‌کنم که با این نرم‌افزار آشناتر شوم. به طور دقیق‌تر می‌خوانم بدانم که چرا PDFLATEX قادر با کامپایل فایل‌های PSTricks نیست؟

صفحه: [1]