سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - انسان

صفحه: [1]
1
Texshop / استفاده از Texmaker یا Texshop در مکینتاش؟
« : اكتبر 16, 2012, 01:29:36 am »
با سلام
من یک Mac pro با مکینتاش 10 و خوردهای که الان خورده ایش رو نمی دونم دقیقا چنده ،دارم.قبلا برای استفاده از تک از ویندوز استفاده می کردم اما بعد از مدتی حالا تصمیم گرفتم از مکینتاش استفاده کنم.چندتا سوال دارم می خواستم از دوستانی که زمینه استفاده از تک و زی پرشین تو مکینتاش تجربه دارند پاسخ بدهند.من تو ویندوز از تک لایو و تک میکراستفاده می کردم خروجی پی دی اف رو هم با SumstraPdf می دیدم، حالا MacTex  رو نصب کردم ،می خواستم ببینم برای نوشتن پایان نامه ام به فارسی که از زی پرشین استفاده می کنم، تو مکینتاش از Texmaker استفاده کنم بهتره یا Texshop؟چه فرقی می کنه؟کدوم با زبان فارسی سازگارتره؟
یکی دیگه اینکه SumatraPdf تو مکینتاش جواب نمی ده ،خروجی پی دی اف رو با چی بگیرم بهتره؟
باور کنید پایان نامم مونده،لطفا راهنمایی کنید.
ممنون

2
سلام
من همانطور که گفته بودید از روش اول فایل TeXLive_rsync را از مرکز دانلود دریافت کردم. با اجرای این فایل پوشه‌ای به نام texlive_rsync در کنار آن ایجاد  شد و با کلیک بر روی فایل texlive_rsync درون این پوشه شروع به دانلود کرد و تک لایو با حجمی برابر 1.96 گیگا بایت دانلود شد.حالا می خواهم روی سیستم نصب کنم در حین نصب با این خطا مواجه میشم.میشه لطفا سریعتر راهنماییم کنید که مشکل از کجاست.
ممنون


مدیریت تالار گفتگوی پارسی‌لاتک
تقسیم موضوع
تصحیح عنوان موضوع

3
سلام
می خواستم خواهش کنم در مورد این موضوع من را راهنمایی کنید.آیا تک لایو نسخه ای مناسب و سازگار و قابل نصب برای سیستم عامل مکینتاش دارد که با نصب آن بتوانیم به راحتی در این سیستم عامل از زی پرشین استفاده کنیم؟اگر وجود دارد یا نام دیگری دارد فایل دانلود آن را نیز معرفی کنید.
ممنون

صفحه: [1]