سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - موسوی فرد

صفحه: [1] 2
1
با سلام و خسته نباشید
در فایل پیوست نویسنده در انتهای مقاله یک بیوگرافی از رزومه علمی و تصویر خود را در کنار آن قرار می دهد. من اینکار را با استفاده از محیط tabular انجام داده ام. از دوستان تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنند چگونه می توان بدون استفاده از محیط tabular اینکار را انجام داد.
با تشکر.

2
با سلام و خسته نباشید
در فایل پیوست \keywords به صورت علامت سوال ظاهر میشه. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید کدام دستور اشتباه است.
با تشکر

3
با سلام و خسته نباشید
اگر بخواهیم در صفحه ای که مطلبی در آن نوشته نشده یا مثلا دو خط در ابتدای آن نوشته شده، ادامه متن در انتهای صفحه نوشته شود چگونه باید به انتهای صفحه برویم.
با تشکر

4
زی‌تک / کوتاه کردن خط جداکننده پانویس
« : اوت 10, 2013, 07:42:13 pm »
با سلام و خسته نباسید
وقتی footnote در مقاله به صورت چند ستونی نوشته می شود. خط جداکننده ای که بین متن و footnote قرار میگرد دیگر به صورت یک خط کوچک نیست و به اندازه عرض نوشته می شود می توان از دستوری استفاده کرد که این خط جدا کننده کوتاه مانند وقتی که footnote  به صورت تک ستونی است.
با تشکر

دلیل ویرایش: ویرایش عنوان موضوع.

5
زی‌تک / نوشتن ‎footnote به صورت دستی
« : اوت 10, 2013, 07:35:37 pm »
با سلام و خسته نباشید و تبریک عید فطر
در فایل پیوست مقاله ای دارم که footnote آن را به صورت چهار ستونی می نویسم. البته فقط قسمتی را آورده ام که در آن مشکل داشتم.ولی چون در بعضی از صفحات مقاله footnote فارسی و لاتین با هم قرار دارد و footnote فارسی اصولا باید در یک خط نوشته شود. به  همین خاطر در صفحاتی که به این صورت بوده اصطلاح footnote را از کنار کلمات مورد نظر حذف کردم و خودم در پایین صفحه جایی که خط footnote قرار می گیرید یک خط فرضی ترسیم و footnote ها را خودم به صورت دستی و توان دار کردن کلمات نوشته ام. حالا footnote لاتینم اگر بیشتر از یک کلمه باشد به صورت وارونه اجرا میشود مانند footnote های 2 و3 در صفحه اول و در صفحه دوم footnote لاتینم از سمت راست صفحه نوشته می شوند. اگر محیط را لاتین کنم شماره footnote نیز لاتین میشود. ببخشید خیلی طولانی شد. متشکر می شوم اگر راهنماییم کنید.

6
عمومی / بزرگتر شدن فونت شماره صفحات
« : ژوئن 10, 2013, 08:52:24 am »
با سلام و خسته نباشید
در مقاله پیوست با استفاده از چه دستوری می تونم شماره صفحاتم را درشتر بکنم. به خاطر اینکه در چاپ خیلی کوچک است. متشکر می شم اگر راهنماییم کنید.

7
عمومی / قرار گرفتن Footnote به صورت خطی
« : ژوئن 10, 2013, 08:48:31 am »
با سلام و خسته نباشید
من میخواهم Footnote مقاله به صورت خطی یا پاراگرافی قرار بگیره. در نمونه مثالهای سایت که در آنها چگونگی قرار گرفتن Footnote به صورت چند ستونی و یا پاراگرافی است از کلاس article استفاده شده و اگر از کلاس imsproc استفاده کنیم آن دستورات جواب نمیده ممنون میشم اگر راهنماییم کنید در این کلاس با استفاده از چه دستوری میشه Footnote را به صورت خطی یا پاراگرافی کرد و همچنین شماره Footnote لاتین در آخر هر صفحه به صورت فارسی بخوره.
با تشکر

8
زی‌تک / لینک کردن ادرس سایت مجله
« : مه 08, 2013, 10:33:03 am »
با سلام و خسته نباشید
من یک Style File برای نوشتن مقالات مجلمان تهیه کرده ام. که آن را در سایت خود مجله قرار داده ام. می خواهم آدرس سایت مجله را به صورت لینک در سایت شما قرار بدهم تا از نظرات و پیشنهادات دوستان گرامی در مورد Style File تهیه شده کمک بگیرم. آدرس سایت مجله را در کدام قسمت به صورت لینک قرار بدهم تا در اختیار دوستان قرار بگیرد. ممنون میشوم اگر راهنماییم بکنید.
با تشکر

9
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان. در فایل پیوست شماره ارجاعات داخل متن به مراجع به صورت علامت سوال خورده می شود.

10
با سلام و خسته نباشيد
من سعي كردم از طريق اينترنت آخرين ورژن زيپرشين رو دانلود كنم ولي به نتيجه اي نرسيدم. از توي سايت هم جستجو كردم ولي باز هم متوجه نشدم. لطفا راهنمايي كنيد از كجا و چه طريقي زيپرشين جديد رو مي تونم نصب كنم.
با تشكر

11
اول كه ممنون از راهنماييتون.
ولي يه مشكلي پيش اومد. من از روش شماره 2 گفته شده در سايتتون براي به روز شدن استفاده كردم و تقريبا يك ساعت هم طول كشيد و لي حالا وقتي كه مي خوام مقالات را اجرا كنم پيغام يكه در پيوسته رو ميده. و اجازه نميده تغييرات توي مقاله انجام بشه و همون فايل pdf قبلي رو نشون ميده.حالا چي كار كنم. :'(

12
با سلام و خسته نباشيد
در تالار خيلي جستجو كردم  تا دستوري پيدا كنم كه به وسيله آن بتوان فاصله متن از سربرگ و پاپرگ را تغيير داد. دستور
 \setlength{\cftbeforetoctitleskip}{-20mm} را پيدا كردم. ولي تغييري كه مي خوام ايجاد نميشه. مي خواهم فاصله سربرگ صفحه اول مقاله از بالاي صفحه  كمتر بشه و فاصله متن در مابقي صفحات مقاله از پابرگ(آرمي كه در پايين صفحه قراردارد) و سربرگ  بيشتر بشه. ممنون ميشم اگر راهنماييم كنيد.
با تشكر

13
 در مقاله پيوست وقتي دستور ‎\begin{multicols}{2}‎ را قرار ميدم در جايي كه مي خواهم مقاله ام دو ستوني بشه. قاعدتاً بايد ستون اول از سمت راست صفحه شروع بشه و ستون دوم از سمت چپ ولي در اينجا برعكسه. لطفا راهنماييم كنيد.
با تشكر

14
باز هم سلام و خسته نباشيد بر همه دوستان
بايد ببخشيد كه من تعداد سوالاتم زياده. چون كه هنوز مبتدي هستم و ممنون از راهنماييهاتون.
در مقاله پيوست مي خوام فاصله بين خطوط كمتر بشه و فونت متن هم ريز تر بشه. البته مثالهاي زيادي را از توي سايتتون ديدم ولي وقتي دستوراتش را در فايلم قرار ميدادم هيچ تغييري ايجاد نمي شد. مثلا براي تغيير فاصله خطوط در فايل پيوست دستور \renewcommand*{\baselinestretch}{-1.5} را قرار دادم ولي تغييري نمي كنه.  خواهش مي كنم اگر امكانش هست زودتر راهنماييم كنيد.
با تشكر

15
انجمن تازه‌کاران / اشكال در چكيده مقاله
« : مارس 11, 2013, 12:32:35 pm »
با سلام و خسته نباشيد.
در مقاله پيوست متن چكيده مقله طولاني است. و وقتي به پايان صفحه اول ميرسد مابقي آن به صفحه بعد منتقل نمي شود و در قسمت پابرگ نوشته مي شود و اصلا چند خط آخر آن مشخص نيست مثل اينكه به زير صفحه رفته باشد. لطفا راهنماييم كنيد. چرا اينجوري شده؟
با تشكر

صفحه: [1] 2