سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - علی ابراهیمی

صفحه: [1]
1
آقای صفی اقدم متوجه منظورتون نشدم. آیا می شه هم  miktex رو نصب کرد و هم  texlive .ممنون

2
دوستان می خواستم ببینم می شه میک تک و تک لایو رو با هم یعنی هر دو رو داشته باشیم؟ با هم تداخلی پیدا نمی کنن.من بنا به دلایلی نیاز به فارسی تک هم دارم که رو میک تک 2.8 نصبه. از پرشین هم تا چند روز پیش رو همین میک تک استفاده می کردم که پس از اپدیت میک تک دیگه زی پرشین کار نمی کنه می خوام ببینم اگه بشه تک لایو نصب کنم و از اون برا زی پرشین استفاده بکنم.

3
جناب صفی اقدم دقیقا همان کاری که گفتین رو انجام می دم یعنی   از منوی file گزینه  import ftx file را انتخاب می کنم 

4
با سلام به همه دوستان. من همانطور که جناب امین طوسی گفتن فایل فازسی تک رو با میک تیکر اصلاح شده باز می کنم و خود بخود هم فایل مورد نظر تولید می شود و خروجی   pdf   هم کاملا سالم تولید می شود فقط مشکلی که هست تو فایل تولید شده با همان اسم و پسوند  tex هیچ چیزی مشاهده نمی شود و انگار یه فایل خالی است. اگه راهنمائیم کنید ممنون می شم.

5
فارسی‌تک FarsiTeX / پاسخ : تبدیل فارسی تک به pdf
« : دسامبر 30, 2010, 12:16:50 am »
سلام به همه دوستان.جناب دکتر امیدعلی ممنون از زحمتهای شما و بقیه دوستان. من با زی پرشین کار می کنم ولی بنا به دلایلی به فارسی تک هم نیاز دارم که با روشهای این انجمن تونستم رو ویندوز 7 و روی miktex 2.8 نصبش کنم. فقط یه مشکلی که دارم نمی تونم خروجی  pdf بگیرم.البته خروجی dvi رو با قرار دادن دستور \pdfoutput=0 می تونم بگیرم.ممنون می شم راهنمایی کنید.در انتهای فایل log خطای زیر رو می گیره: 

!pdfTeX error: etex (file lotoosbn.pfb): cannot open Type 1 font file for readngi

 ==> Fatal error occurred, no output PDF file produced!

صفحه: [1]