سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - alirezanemati

صفحه: [1]
1
بسم الله
سلام
با اضافه شدن تعریف قلم و یک کپشن شکل نشان داده نمی شود و به جاش عبارت... scale  می آید. البته شکل دیگری به اسم fig1 به جای شکل شما گذاشتم(در همان مکان)

2
با تشکر از شما
مسئله ای که الآن وجود داره اینه که چون بنده می خوام در شماره بندی فصول از خط تیره به جای نقطه استفاده کنم، دستور SepMark{-} رو به کار بردم
حالا در توضیح شکل ها اون شماره هایی که مربوط به فصول هست رو با خط تیره جدا می کنه و شماره خود شکل رو با نقطه. مثلا شکلی که در زیرفصل 2-3-2 آمده را اینطور شماره گذاری می کنه:
2-3-1.2
اون نقطه آخر رو چه طور تبدیل به خط فاصله کنم؟

3
گرافیک، جدول و شکل / مکان قرارگیری شکل
« : ژوئن 22, 2012, 03:59:43 pm »
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
کد زیر را استفاده می کنم ولی به جای اینکه شکل در مکانی که کد را قرار دادم جا بگیره، میره اول صفحه بعد. و به جاش متنی که بعد از کد زیر در فایل تک نوشتم؛ قبل شکل قرار می گیره.
\begin{figure}[!h]‎
\centering‎
\‎includegraphics[‎‎‎‎‎width=1.1‎\textwidth‎‎]{‎image1‎50‎.‎jpg‎‎}‎‎‎‎‎
‎\caption‎{سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ‎}‎‎‎
\end{‎figure}‎‎‎
چه کنم که درست شه؟
تشکر

4
سلام
ضمن تشکر از شما
لطفا بگید این دستور رو چه جوری باید استفاده کنیم؟ تو preamble باید بذاریم یا تو بلوک figure یا ...؟من حالت های مختلفی رو امتحان کردم جواب نداد

5
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر بخوایم شکل ها و جدول ها دارای شماره ای مطابق فصل باشند چه باید کرد؟ یعنی مثلا شکلی که در فصل دوم و زیرفصل سوم آمده بدین ترتیب نامگذاری شوند:
شکل 2-3-1
شکل 2-3-2
شکل 2-3-3
....
....

مدیریت:
حذف سوال دوم. چون باید در هر پست یک سوال پرسیده شود.
اصلاح عنوان پست از «دو سوال» به فعلی

6
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
آیا برای نرم افزار و استفاده از آن باید هزینه ای پرداخت کرد و به اصطلاح کپی رایت دارد؟ کسی این نرم افزار رو در اختیار ما قرار داده  ولی می خوام بدونم که ازش استفاده کنیم مشکلی نداره؟ یا باید هزینه ای بدیم؟
لطفا هر چه سریعتر جواب بدید.
تشکر

صفحه: [1]