سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - maryamvalizadeh

صفحه: [1]
1
با سلام  و خسته نباشید.من دانشجوی ارشد ریاضی هستم و قالب پایان نامه دانشگاهمونو هم دارم .اما وقتی تو اون قالب مینویسم. پیام error loading pdf file رو میده. مثل اینکه یه پکیج دیگه ای نیازه .خواهش میکنم منو راهنمایی کنین. و بفرمایین این پکیجو از کجا پیدا کنم و چطور نصبش کنم؟؟؟؟؟ از لطفتون ممنونم.( واقعا موندم.) ???

2
طرز استفاده از دستور chapter اشتباه هستش. لطفاً هدف‌تون از استفاده اینجوری از دستور chapter رو بگید تا راهنمایی‌تون کنیم.
در ضمن، فراموش کردید که دستور
‎\end{document}‎‎رو در آخر سند قرار بدید.
ممنون از راهنماییتون. بله من دقت نکردم و دستور\end{document} رو نذاشتم .مشکل حل شد . اما شما فرمودین طرز استفاده از دستور chapter اشتباه است چرا؟ من می خواستم فصل جدید ایجاد کنم.دیگه .........!!!!!؟ از زحمات شما تشکر میکنم. 8)

3
Texmaker / نمایش pdfناقص ( مشکل قبلی حل نشد.)
« : آوریل 07, 2014, 01:11:39 am »
سلام .ممنون از راهنمایی قبلی تون اما من نتونستم مشکلمو حل کنم وهمچنان همون مشکل رو دارم. و pdf نمایش داده شده نسبت به متن نوشته شده در latex ناقص است وبعد تقریبا20 خط به بعد هیچ تغییری در متن pdfرخ نمیدهد حتی وقتی نوشته های قبلی را در latex پاک میکنم باز تغییری در pdfرخ نمیدهد. خواهشا راهنماییم کنین. من فایل نمونه رو براتون فرستادم.ممنون  ???

4
عمومی / نمایش pdfناقص
« : مارس 29, 2014, 11:56:41 pm »
با سلام. من دانشجوی ارشد ریاضی ام و در حال نوشتن پایان نامه با  latex هستم. اما اخیرا مشکلی در این مورد برایم پیش آمده که کار منو مختل کرده. هر متنی می نویسم تا چند خط نمایش pdf دارد. اما ادامه متن نوشته شده در لاتک، در pdf نمایش داده نمیشود.و همان pdf متن قبلی است .حتی وقتی متن هایی که در pdf نمایش داده شده را از متن لاتک پاک میکنم ، باز هم pdf آن را نشان میدهد  ودر کل هیچ تغییری اعمال نمیشود .ممنون میشم اگه راهنماییم کنین .واقعا موندم. (لازم به ذکر است که من قبلا این مشکل رو نداشتم.)

صفحه: [1]