سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - محمود امین‌طوسی

صفحه: 1 2 [3] 4 5 ... 68
31
سلام.
این موضوع به ادامه موضوع قبلی شما الصاق خواهد شد. لطفا توصیه های مدیران را رعایت فرمایید.
در پاسخ به مشکل شما، آیا مراحلی که قبلا گفته بودم را انجام دادید؟
لطفا به آنها پاسخ بدهید تا مشخص شود وضعیت چگونه است.

32
مثالی که پیدا کرده اید همان مثالی است که در پست بالایی اشاره کرده بودم.
بسته ها و دستوراتی که در آن هستند و در فایل commands.tex استیل علم و صنعت نیستند را به این فایل اضافه کنید. دقت کنید که فراخوانی بسته ها را قبل از فراخوانی زی‌پرشین قرار دهید. و قسمت کد متلب را هم در پیوست خود بگذارید.

33
من فایلتان را دانلود نکردم. بهتر است خودتان با ممارست بیشتر به نتیجه برسید. به این منظور:
۱- ابتدا باید بتوانید یک سند ساده زی‌پرشین را در تک‌میکر یا texworks یا .... پردازش نموده و جواب بگیرید. آیا در انجام این کار مشکلی ندارید؟ از چه ویرایشگری استفاده می‌کنید؟
۲- احتمالا یک سند ساده فارسی‌تک از قبل داشته باشید، سعی کنید آنرا با روشی که گفتم تبدیل کنید و ببینید خروجی می‌گیرید یا نه. تا جایی که در خاطر دارم در تک‌میکر دوجهته با F1 پردازش می‌کنید و با F7 خروجی را مشاهده می‌کنید. اگر چنین فایل ساده‌ای ندارید، فایل ساده پیوست مرا ببینید.
۳- پس از انجام کار روی یک فایل ساده، سپس روی پایان نامه خود کار کنید.
ضمنا اگر مایل به نشر پایان‌نامه خود روی اینترنت نیستید از ارسال آن به تالار خودداری فرمایید. فایل شما در معرض دید همگان هست.

34
اگر مایلید هر تصویر شما یک برچسب هم داشته باشد، چرا از subfigure استفاده نمی‌کنید؟
عموما از تصاویر داخل جدول وقتی استفاده می‌شود که نمی‌خواهیم به هر تصویر به صورت جدا ارجاع دهیم و مثلا می‌خواهیم بگوییم که تصاویر ستون یک روش اول، ستون دوم روش دوم و ... را نشان می‌دهند.
فایل پیوست را ملاحظه فرمایید.
تصویر ارسالی شما در پست قبلی را نفرستادم.

35
شما فایل tex تولید شده توسط فارسی‌تک را ارسال کرده‌اید در حالیکه باید فایل ftx را ارسال نمایید که البته با جوابی که پرسش دیگر شما در موضوعی دیگر داده شده است نیازی به ارسال فایل نخواهید داشت و خودتان می‌توانید تبدیل را انجام دهید.

36
فارسی‌تک FarsiTeX / پاسخ : نصب python
« : اوت 17, 2014, 10:38:27 pm »
اگر با کار کردن در خط فرمان و پایتون مشکل دارید، کافیست bidiTeXMaker را از مرکز دانلود بردارید و نصب کنید. سپس از منوی File گزینه Import FTX files و فایل ftx خود را انتخاب کنید. فایل فارسی‌تک شما به راحتی تبدیل می‌شود و احیانا برای رفع برخی خطاها باید تغییرات مختصری به صورا دستی بدهید.
ضمنا به دلیل پرسش در انجمن نادرست پس از مدتی این موضوع به انجمن فارسی‌تک منتقل و عنوان آن ویرایش خواهد شد.

37
عمومی / پاسخ : دستور -محیط-بسته
« : اوت 17, 2014, 11:35:49 am »
اگر مایلید برخی تفاوتهای لاتک و ورد را ببینید، بد نیست صفحه لاتک به درد همه نمی‌خورد، ولی شاید به درد شما بخورد از ویکی را ملاحظه فرمایید.
اگر نمی‌دانید فارسی‌تک، تک‌پارسی، میک‌تک، تک‌لایو، وین‌ادیت و از این قبیل چی هستند و چه تفاوتی با هم دارند، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را ملاحظه فرمایید.

38
اگر توزیع تک شما تک‌لایو است که اشاره کرده بودم: در خط فرمان بنویسید: texdoc algorithm
درهر صورت روی اینترنت هم هست. صفحه این بسته در CTAN را ملاحظه فرمایید.

39
سلام
۱- در الگوریتم‌ها start را نمی‌گذارند. اولین دستور الگوریتم نقطه شروع آن است و نیازی به آن نیست.
۲- ساختارهای کنترلی اصلی موردنیاز در الگوریتم‌ها مانند شرط و حلقه توسط بسته الگوریتم پشتیبانی می‌شوند و نیاز به دستور جدیدی نیست که ما تعریف کنیم. راهنمای این بسته را با تایپ texdoc algorithm در خط فرمان مشاهده خواهید کرد.
۳- اگر مایلید برخی دستورات را تغییر نام دهید مثلا به جای REQUIRE نوشته شود Input، روش کار در بخش 3.14.3 راهنمای بسته الگوریتم ذکر شده است.

40
سلام.
بسته‌ algorithm  را ملاحظه فرمایید.
در پیوست ب قالب پایان‌نامه دانشگاه حکیم سبزواری، نمونه مثال گذاشته‌ام.

41
ممنون
واسه من متن رو هم لینک دار می کنه :(
اگر منظورتان از لینک‌دار شدن متن، رنگی شدن متن است،‌ مشکل رنگی شدن بیشتر از متن موردنظر هنگامی‌که متن مورد لینک شما در انتهای یک خط و ابتدای خط بعد واقع شده است وجود دارد و مطابق گفته آقا وفا با امکانات فعلی زیتک این مشکل قابل حل نیست.
اخیرا ایشان اشاره کرده‌اند که در نسخه ۲۰۱۵ زی‌تک مشکلاتی از این قبیل مرتفع خواهد شد. البته من نمی‌دانم که آیا با این تغییر این موارد هم در زی‌پرشین حل خواهد شد یا نه.
در هر صورت، در وضعیت فعلی شما با ویرایش نوشته خود به نحوی که لینکها در حالت گفته شده فوق قرار نگیرند می‌توانید مشکل خود را حل کنید.

42
سلام.
پس از دستور appendix دستورات زیر را قرار دهید:
‎\makeatletter‎
‎\renewcommand\thechapter{\@arabic\c@chapter}
‎\makeatother‎
اگر این راه حل ایرادی دارد لطفا دوستان بیان کنند.

43
سلام. این پست را ملاحظه فرمایید.

44
از مدتی پیش امکان پردازش آنلاین بیشتر مثالهای پارسی‌لاتک با استفاده از سایت http://www.writelatex.com فراهم شده بود.
سایت http://texample.net/ نیز از امکانات سایت مذکور برای پردازش آنلاین مثالهایش استفاده می‌کند. متاسفانه در هفته گذشته ظاهرا سایت writelatex مشکلی داشت که این قابلیت برای مثالهای سایت ما و سایت texample از کار افتاده بود. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و کاربران می‌توانند بیشتر مثالهای پارسی‌لاتک را به صورت آنلاین پردازش نمایند.

45
اگر توزیع تک‌ شما کاملا بروز است ( نسخه 14.1 بسته xepersian و نسخه 15.1 بسته bidi )  این پست آقا وفا را ملاحظه فرمایید.
درغیراینصورت مثال پیوستی در این پست مرا ملاحظه فرمایید.
انشاءالله در نسخه‌های بعدی استیل IUST-Thesis نمونه کد هم خواهم گذاشت.

صفحه: 1 2 [3] 4 5 ... 68