سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - tabaee

صفحه: [1] 2
1
اسلاید Beamer / مشکل در خروجی اسلاید
« : سپتامبر 25, 2014, 08:08:48 am »
با سلام
من یکی دوسال گذشته از نمونه فایل های موجود در این فروم استفاده کرده بودم و اسلاید ساخته بودم اما امروز هرچقدر از اسلایدهای خودم و یا اسلایدهای موجود در سایت خروجی گرفتم، حاشیه فایل رو وسط فایل می انداخت و درست خروجی نمی داد. با وجودی که فایلم هیچ خطایی هم نداشت. مشکل کارم کجاست؟ نمونه اجرا رو براتون ضمیمه می کنم

2
طراحی صفحه / حذف حروف از عنوان پیوست
« : اوت 01, 2014, 08:56:29 pm »
سلام.
برای حذف حرف آ از عنوان پیوست از  پاسخ http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=267.0 لینک استفاده کردم. اما متاسفاه بعد از استفاده از دستورهای بیان شده در آن قسمت، header بهم می ریزد و در بالای سربرگ عنوان فصل قبلی نوشته می شود. چون راهکارهای این بخش از دستور *chapter\ استفاده شده و سربرگ در جاهایی که * هست مشکل دار میشود. چطور میشود هم آ حذف شده و هم در سربرگ چنین مشکلی ایجاد نشود. با تشکر.

3
با سلام.
برای ساخت سربرگ کتاب، در قسمتی که از دستور {تمرین}*section\  استفاده می کنم، نیاز دارم سربرگ تمرین نوشته بشه یا کلا سربرگ ایجاد نشود. از دستور {}fancyhead\ استفاده کردم اما بعد از این دستور فصل بعدی بدون سربرگ چاپ میشه. چطور میشه از سربرگ موردنظر رو بنویسیم؟
با تشکر

4
سلام
چطور میشه فرمول ها در پیوست مطابق با حروف پیوست شماره بخورند؟
با تشکر

5
با سلام
چطور میشه فونت یک فرمول خاص را در وسط متن فارسی بزرگتر کرد؟

6
با سلام
پایان نامه من 21 شکل داره. تا وقتی 17 تا شکل اول رو اجرا می کنم بدون هیچ مشکلی خروجی می گیرم اما به محض اضافه کردن شکل 18 به بعد قاطی می کنه و تصاویر نهایی رو خارج از کادر می بره. چطور می تونم غلطش رو پیدا کنم. محدودیتی در تعداد عکس داره؟ با توجه حجم عکس ها چطور می تونم فایل رو برای نمونه بفرستم؟ چون دقیقا 17 تا تصویر اول رو بدون هیچ مشکلی نمایش میده(شکل ها پشت سرهم هستند)

7
حروف‌چینی مستندات / حاشیه لاتین
« : مارس 19, 2013, 08:07:15 pm »
با سلام.
چطور می توان حاشیه چکیده لاتین را برعکس متن فارسی سمت راست 3 سانتی متر و سمت چپ 4 سانتی متر تعریف کرد؟

8
ریاضیات و علوم / استفاده از پکیج میپل
« : نوامبر 24, 2012, 10:33:44 am »
سلام.
کسی میدونه چطور میشه پکیج میپل رو در زی پرشین یا به طور مشابه در لاتک استفاده کرد؟ لازم است برنامه خاصی نصب بشه؟

مدیریت تالار:
تصحیح اشتباه تایپی

9
قلم‌ها و حروف / تغییر فونت انگلیسی
« : اكتبر 15, 2012, 08:54:36 pm »
سلام.
مشکلی در تعریف فونت لاتین دارم. برای تایپ پایان نامه از فونت XB Zar استفاده کردم اما متاسفانه تمام فرمول ها و مخصوصا قسمت کتاب نامه را ایتالیک نمایش می دهد. چطور می تونم این مشکل رو رفع کنم؟ در صورت نیاز به توضیحات بیشتر هر فایلی لازم است رو پیوست می کنم
با تشکر

10
حروف‌چینی مستندات / تنظیم تعداد خطوط یک صفحه
« : سپتامبر 17, 2012, 10:32:41 pm »
با سلام.
با کدام دستور می توان تعداد خطوط یک صفحه را تنظیم کرد؟ فرمت پایان نامه در دانشگاه ما 22-24 خط در صفحه است اما وقتی عدد 12 را در ابتدای پایان نامه
‎\documentclass[a4paper,12pt]{report}‎
 تغییر می دهم یا از دستور  ‎\settextfont[Scale=1.‎2‎]{‎XB Zar‎‎}‎ استفاده می کنم باز هم تعداد خطوط درست نمی شود
با تشکر

11
سلام.
وقتی بسته زی پرشین رو معرفی می کنم، فایل اجرا نمی شود و خروجی نمی دهد.فایل لوگ رو می فرستم امیدوارم کمکم کنید.
با تشکر

12
اسلاید Beamer / درخواست آموزش ساخت اسلاید
« : ژوئن 02, 2012, 07:17:01 pm »
سلام
نمونه اسلاید موجود در سایت با اعمال تغییرات درست کار نمی کند و متاسفانه منبعی براس ساخت اسلاید با زی پرشین موجود نمی باشد. بعضی از فایلها بدون عکس هایشان آپلود شده اند، بعضی علایم ریاضی را درست اجرا نمی کنند. امکان قرار دادن یک اسلاید کامل با خروجی زیبا مانند نمونه های پروپزال و پایان نامه در سایت نیست؟
با تشکر

13
سلام.
در سایت parsilatex و جاهای دیگر نمونه های فایل پایان نامه موجود است اما من جایی یک فایل که خروجی یک  اسلاید بی خطا بدهد روپیدا نکردم. امکان اضافه کردن آن به سایت یا در تالارهای گفتگو نیست؟
با تشکر

مدیریت: تصحیح عنوان پست

14
سلام.
نیاز دارم مطلبی را سرخط با فونت بزرگ بنویسم اما نمی خواهم پاراگراف تو رفتگی داشته باشد.از دستورهای item و textbf همزمان استفاده کردم.خروجی مورد نظر را می دهد اما خطا می گیرد. فایل را ضمیمه کردم

15
سلام.
دستوری برای پانوشت لازم دارم که پانوشت هر صفحه به طور مستقل از سایر صفحات شماره بخورد.مثلا اگر صفحه 1،دو پاورقی ذاشت؛ پاورقی صفحه بعد باز هم با شماره 1 آغاز شود.
با تشکر

صفحه: [1] 2