سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 9105564

صفحه: [1]
1
اون که دو ستونه بودن رو بشکنم و دوباره قسمت دو ستونه بودن رو در مراجع باز کردم باز هم جواب نداد.

2
با تشکر فراوان.و عذر خواهی بسیار که به خوبی و به موقع در تالار پاسخ ندادم(مشکل از سیستممه)الانم نمیدونم انقد که پاسخ میدم چرا رو صفحه نمیان . ارسال میشن؟سوالم این بود که آیا با همون مشکلی که صفحه دومش جا ب جاس و صفحه مراجعش پیدا نیس ارسال کنم ؟

3
از راهنماییاتون کمال تشکر رو دارم گرچه نتونستم بخوبی و به موقع در تالار صفحه پاسخم باز شه و ...(خ عذر می خوام مشکل سیستممه) و اینجا پاسخ بدم.پس شما میگین با همین استایل که صفحه دومم ستوناش جا ب جاش و قسمت مراجع نصفش پیدا نیس همینجوری بفرستم؟

4
 :(منم قبلا اینکارو کردم این فایلو بستم و مراجع تو یه ستون به دو قسمت تبدیل شده.الان باز که امتحان میکنم اینم ج نمیده و علاوه بر دو ستونی بودن فرمول آخری بازم نصفش میره تو حاشیه :(

5
شبانه روز تلاش کردمو خودم نتونستم حلش کنم. واقعا خ ازم وقت گرفت :(قبل دستور مراجع که \newزدم باز با همون مشکل فقط صفحه بعدی رفته.خ خ خ ازتون تشکر می کنم که وقت گداشتین.کس دیگه ای نمیشناسین که کمکم کنه؟الان باید چیکار کنم؟

7
خیلی معذرت میخوام به علت مشکلاتی که سیستم و نتم داره و هنگ میکنن اینطور میشه.اصلا من چند بار پاسخ زدم ولی صفحه ای باز نشده.میشه راهنماییم کنین که چطور عکس بگیرم که حجمش کم بشه؟

8
با سلام.وقتی من مطالب کلی مقاله رو در قالب استاندارد داده شده توسط همایش تایپ میکنم به قسمت مراجع که میرسم مراجع ستون اولش در صفحه نصفش خارج میشه و با همون فاصله برنامه ریزی شده ستون بعدی نشان داده میشه اما مشکل اینجاس که ستون اول کاملا به سمت راست و خارج صفحه رانده میشه طوریکه فقط و فقط یک تیکه از مراجعی که در ستون اول هس دیده میشه.چیکار باید بکنم وقت چندانی هم ندارم.و همه اون قسمتای دیگه روک پاک کردم و فقط خواستم مراجعرو بفرستم دیدم به راحتی مراجع در یک صفحه میان لازم به ذکر هس که مراجع من همشون لاتین هستن.اما این فایل رو که فرستادم چون مطالبمو پاک کردم ستون اول و دوم جا به جا میشه یعنی حین نوشتن مقاله این مشکل و داشتم دو ستون با هم جا ب جا مشد من اما ادامه دادم تا اینکه مقاله تموم شد و به قسمت نتایج رسید در نمایش پی دی افهر ستون در جای خودش بود اما منابع یک تیکه از اون گیدا نبود در صفحه 3.باید چیکار کنم؟با تشکر

دلیل ویرایش: ویرایش عنوان موضوع.

صفحه: [1]