عمومی > عمومی

معرفی (کاربران xepersian)

<< < (2/6) > >>

امير محمدي:
با سلام
امیر محمدی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ریاضی از دانشگاه تبریز می‌باشم. من هم پروپوزال، سمینار، پایان‌نامه کارشناسی ارشد خودم و  پایان‌نامه چند نفر از دوستان و تعدادی از جزوات درسی ریاضی را  با زی‌پرشین تایپ کردم . دوران کارشناسی با فارسی تک آشنا بودم و پروژه‌های کارشناسی رو با اون تایپ می‌کردم ولی در دوران کارشناسی ارشد  با آشنایی با زی‌پرشین از طریق دوست عزیزم  آقای دامن‌افشان تمام کارهای تایپی خودم رو با این نرم افزار انجام می‌دهم و حاضر نیستم که زی‌پرشین رو با هیچ نرم‌افزار دیگه‌ای عوض کنم. از آقا وفا و کلیه‌ی دوستانی که باعث رشد بیشتر این نرم‌افزار شده‌اند صمیمیانه تشکر می کنم. از همین جا آقا وفا رو می‌بوسم. :-*

سیدرضی علوی‌زاده:
سلام،
سید رضی علوی‌زاده هستم و ارشد ریاضی را از دانشگاه تربیت مدرس گرفتم. پایان‌نامه‌ام را با فارسی‌تک نوشتم، در زمان دفاع با وبلاگ قدیمی گروه آشنا شدم و اونموقع اگر درست یادم باشه از ArabiXeTeX استفاده می‌شد، که اسلاید دفاع رو بوسیله اون بسته و beamer ایجاد کردم، که یادمه برای راه افتادن سوالات خیلی زیادی از وفا پرسیدم. متاسفانه زمانی که زی‌پرشین متولد شد من فارغ‌التحصیل شده بودم و نشد بچه‌های بخش ریاضی را درست و حسابی با زی‌پرشین آشنا کنم. بعدها برای طراحی سوالات امتحانی و همچنین راهنمای تک‌میکر دوجهته از زی‌پرشین استفاده کردم.

سید احمد موسوی:
من سید احمد موسوی، دانشجوی دکتری ریاضی، گرایش آنالیز ماتریسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان هستم.
دوران لیسانسم در دانشگاه کاشان با فارسی تک آشنا شدم و یک جزوه توپولوژی با اون آماده کردم.
دوران کارشناسی ارشد با زی پرشین و فارسی زیتک آشنا شدم و پایان نامه ارشدم رو با اون تایپ کردم.
به تعداد زیادی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه هم برای آماده کردن پایان نامه و بیمر راهنمایی و کمک داده ام.
با تشکر

mohammad:
با سلام

محمد رمضانپور عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان، پایان نامه ارشدم رو با فارسی تک تایپ کردم و در دوره دکتری در دانشگاه فردوسی مشهد از طریق دی وی دی که در سمینار انالیز ریاضی دانشگاه اراک دریافت کردم با فارسی زیتک و گروه اشنا شدم و از همان موقع تمام کارام رو از جمله پایان نامه دکتری و  سوالات امتحانی رو با زی پرشین حروف چینی کردم و هم اکنون نیز از قبل راقبتر به استفاده از زی پرشین هستم از زمانی که به دانشگاه دامغان آمدم زی پرشین رو در دانشکده معرفی و کلاسی بنام ریاضی نویسی و تایپ پایان نامه برای دانشجویان ارشد را برگزار نمودم از آن پس دانشجویان ارشد این دانشگاه حتی دانشکده های دیگر نیز پایان نامه خود را با زی پرشین تایپ می کنند. دانشجویان اینجا برای دفاع از بسته
bidipresentation
استفاده میکنند. بر خود لازم می دانم از تمامی افرادی که در راه توسعه این نرم افزار قدمی بر داشته و می دارند بخصوص آقای کارن‌پهلو تشکر کنم.

به امید روزی که کاستی های زیپرشین به حدااقل ممکن برسد.

khaksarkalati:
با سلام خدمت همه دوستان
عباس خاکسار کلاتی دانشجوی دکترای فیزیک هستم.
شاید اولین فیزیکی باشم که در این جا به شرح حال خود می پردازم.
من مدت زیادی با نرم افزارهای واژه پردازی مثل مایکروسافت آفیس ورد (Microsoft word) کار کرده ام و حتی پایان نامه ارشد و یک کتاب هم با آن نوشته ام و تقریبا به تمام کارهای آن مسلط شده ام.
اما مدتی است که کلا به سیستم عامل لینوکس مهاجرت کرده ام و لذا طبیعتا با نرم افزار های شرکت مایکروسافت نیز خداحافظی کرده ام. الان سعی می کنم که کارهای خود را با نرم افزارهای مشابه و متن باز انجام دهم. پیش از اینکه به لینوکس مهاجرت کنم مدتی با لاتک و مقداری هم با ایرانتک که یک بسته تهیه شده در دانشگاه شهید باهنر توسط دکتر فرهی و دکتر شجاعی می باشد نیز کار کردم اما استفاده جدی خود از این بسته ها را بعد از مهاجرت به لینوکس در دستور کار قرار داده ام.
اکنون با توصیه من دو تا از پایان نامه های دوستان ارشدم را با زیرپرشن تهیه کردیم و تجربه های زیادی در این مسیر کسب کرده ام. و قصد دارم که پایان نامه دکتری خودم را نیز با زیپرشن تهیه کنم.
البته گزارش های متعددی برای کارهای درسی و غیر درسی خود با زیپرشن تهیه نموده ام.
مشکلاتی که من در زیپرشن داشتم از این قرار بود(البته برای من شاید مشکلاتی وجود داشته باشد و برای رفع آن شاید روشهایی وجود داشته باشد):
من با indesign  کارهای حرفه ای خوبی انجام داده ام و دوست داشتم بتوانم این کارها را در زیپرشن هم انجام دهم. اما کمی با کار کردن با ستون ها و تغییر آنها مشکل داشتم. به خصوص دوست دارم کتابهای با فرمتبندی های متنوع تهیه کنم. کتابی مثل کتاب هالیدی که در آن ستون ها مرتب تغییر می کند و از یک محیط به محیط دیگر می رود. و تعداد ستون ها و شکل آنها در یک صفحه چند بار می تواند عوض شود.  مثلا محیط درس به یک شکل است، محیط مثال به شکل دیگر، و محیط نکته به شکلی دیگر و در همه این ها مرتب تعداد و شکل ستون ها در تغییر است. و عکس ها در جاهای مختلف و متنوعی از صفحه قرار می گیرد. من برای کار کردن با چنین محیط هایی در زیپرشن مشکل داشته و دارم. فایل های راهنما یا قالب های آماده ای هم برای این کار پیدا نکردم.

کنترل

[0] صندوق پستی

[#] صفحه بعدی

[*] صفحه قبلی

Go to full version