عمومی > عمومی

پشتیبانی مجانی ریموت دسکتاپ اینترنتی کاربران لاتک ایرانی عزیز

(1/1)

هادی صفی‌اقدم:
سلام
آذر ماه و روز دومش ...
آفتاب در این ماه در برج قوس یا کماندار قرار می گیرد؛ و سرما به اندازه‌ای است که باید آتش روشن کرد. (نقل از گوگل!) (داخل پرانتز: کاش روزی برسه که گوگل خودکار اعلام کنه این مطلب از فلان سایت کپی شده و منبعشو بگه! یک مطلبو توی همهٔ سایت‌های کپی می‌کنن بدون اینکه یک منبع بدن.)
من هم برای سرسوزن جبران گرمای آتش حضور دوستان لاتکی ایرانی عزیزم در تالار گفتگوی پارسی‌لاتک، این موضوع را می‌نویسم که:

** نظرم اینه که هر روز یا هفته در ساعت خاصی، به پشتیبانی ریموت دسکتاپ اینترنتی کاربران لاتک ایران عزیزم بپردازم.
البته فقط و فقط «مشکل‌های نصب» رو فعلا میخام پشتیبانی کنم و آموزش و ... و سوال لاتک جواب دادن رو اصلاً با این روش انجام نمی‌دم و بهتر می‌دونم تالار باشه.

* دلیل اصلی برای این کارم این بوده که قشر دانشجویی که می‌بینم به دلیل مشغول بودن برای نصب و ... لاتک و نداشتن سواد کامپیوتری کافی، کار علمی پایان‌نامه‌شون با نگرانی در مورد نصب شدن لاتک و ... مختل میشه.
البته به شرطی که وقت داشته باشم و زنگی و کار خودمو مختل نکنه.
مثلا روزی ۲۰ دقیقه.

* هدفم استفاده از برنامهٔ خیلی خوب و با سرعت و کیفیت بالای Team Viewer هست.

البته فکر کنم اطلاع دارین که این برنامه اجازهٔ دریافت هزینه نمیده.
البته برنامه‌های دیگه‌ای هم هستن که اجاهٔ دریافت هزینه را میدن و ... که اونا هم برای موارد اقتصادی استفاده می‌کنم.

* اسکن کارت دانشجویی هم لازمه که برام ایمیل کنن.
من نمی‌تونم اطمینان کنم. چون بزرگان‌مون حرف خیلی خوبی گفتن که از دریچهٔ اطمینان و اعتماد هست که گزیده میشیم.
اگه بعداً برنامه‌م فرصت داشتم، برای بقیه کاربران، یعنی غیر دانشجوها هم انجام میدم.
دوستان نظر یا پیشنهادی دارن، ممنون میشم راحت بفرمایین.



******************************************************************************
******************************************************************************
******************************************************************************

این هم قسمت پولی:

[colohttp://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=5148.msg26713#msg26713

کنترل

[0] صندوق پستی

Go to full version