سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - esh

صفحه: [1]
1
من دقیقاً متوجه منظور شما نشدم اگر امکانش وجود دارد توضیحات بیشتری بفرمایید.

2
سلام. با چه تغییراتی در کلاس  IUST-Thesis میتوانم صفحه مربوط به چکیده را مانند کلاس Tabriz_thesis به صورت جدولی داشته باشم. با تشکر.

3
 با سلام چگونه در کلاس IUST-Thesis در صفحه عنوان پایان نامه برخی قسمت ها را جابه جا کنم مثلا اسم دانشجو بعد از اسم اساتید قرار بگیرد.
با تشکر.

4
با سلام.من پایان نامه ام را با استفاده از کلاس IUST-Thesis نوشته ام. می خواستم  شماره گذاری صفحات اول پایان نامه تا قبل از پیشگفتار به صورت ابجد و در پایین صفحه  باشد. اگر امکانش هست دستوراتی را که باید از commands  یا قسمت های دیگر تغییر بدهم را توضیح دهید. با تشکر.

5
 با سلام.من پایان نامه ام را با استفاده از کلاس IUST-Thesis نوشته ام. می خواستم تغییراتی در صفحه عنوان پایان نامه مثلا جابه جایی اسامی و شماره گذاری صفحات اول پایان نامه تا قبل از فصل اول به صورت ابجد و در پایین صفحه قسمت وسط را داشته باشم. اگر امکانش هست دستوراتی را که باید از commands  یا قسمت های دیگر تغییر بدهم را توضیح دهید. با تشکر.

6
امتحان کردم فقط شماره صفحه را بالای صفحه میزنه کل پایان نامه من شماره صفحات قسمت پایین و وسط صفحه است. البته با این دستور در هر دوقسمت  هم سمت راست بالا و هم پایین شماره صفحه میزنه. دستور دوم رو هم حذف کردم دوباره فصل قبل را چاپ کرد.

7
با سلام.من پایان نامه ام را با استفاده از کلاس IUST-Thesis نوشته ام می خواستم یک صفحه به عنوان نتیجه در آخر آن و قبل از مراجع اضافه کنم. اما وقتی صفحه جدید می زنم شماره فصل و بخش در بالای صفحه نشان داده میشود. حتی نتیجه گیری را هم که به صورت یک فایل جدا فرخوانی می کنم باز هم این مشکل وجود دارد. لطفا راهنمایی کنید چطور این مشکل را برطرف کنم. با تشکر.

8
‎با سلام
begin{thebibliography}{99}‎\
‎\begin{LTRbibitems}‎
‎\resetlatinfont‎‎
bibitem{1}‎\
‎نام مرجع را تایپ می کنید.

‎\end{LTRbibitems}‎
‎\end{thebibliography}‎
برای ارجاع به منا بع هم به صورت زیر عمل می کنیم
قسمتی که نیاز به ارجاع بود دستور زیر را تایپ کرده ودر آکولاد مختصر شده منبع را می نویسیم
‎\cite{1}‎

9
سبک نوشتار / ساخت محیط جدید (لم و تعریف)
« : اكتبر 28, 2012, 12:05:57 pm »
با سلام
ایجاد محیط جدید برای نمایش ساختار همزمان (لم و تعریف) به چه صورت می باشد؟
این دستور به نظر شما درست است

‎‎\newtherorem‎{lemmaadefinition}[counter
]{‏لم و تعریف}

10
با سلام لطفا راهنمایی بفرمایید که با چه دستوری می توان  در مراجع  مربوط به پایان نامه منبع فارسی هم اضافه کرد ؟ بسته خاصی را باید فرخوانی کرد.
وقتی فارسی تایپ می کنم فقط شماره منبع در خروجی چاپ میشه و اسامی فارسی  نمایش داده نمی شود.

صفحه: [1]