لاتک LATEX > عمومی

طراحی سوال ۴ گزینه‌ای

<< < (7/7)

vafa:

--- نقل قول از: mshj67 در ژوئیه 17, 2014, 03:21:29 pm ---یادم رفت لینک رو بذارم! چون از کلاس exam استفاده میکنه بعضی از نوشته‌های این صفحه با شماره گزینه‌های فارسی مشکل دارن، برای کار من آخری تکمیل بود
http://tex.stackexchange.com/questions/140923/how-to-automatically-align-the-four-choices-of-a-multiple-choice-question-in-exa

--- End quote ---
مشکلی که این روش داره، اینه که فضای بین choiceها با توجه به تعدادشون تنظیم نمی‌شوند و این ایجاد مشکل می‌کنه و خروجی دلچسب نیست.

mshj67:

--- نقل قول از: vafa در ژوئیه 18, 2014, 07:43:04 pm ---مشکلی که این روش داره، اینه که فضای بین choiceها با توجه به تعدادشون تنظیم نمی‌شوند و این ایجاد مشکل می‌کنه و خروجی دلچسب نیست.

--- End quote ---
تغییر همین فایل برای سوالات با گزینه بیشتر سخت نیست، با اینکه اصلا ماکرو نویسی نکردم ولی تا حد زیادی تونستم پیشروی کنم، اگه تونستم مشکلم رو حل کنم همینجا میذارم.
بعضی وقتها بیپولی باعث رشد استعدادها میشه!

vafa:

--- نقل قول از: mshj67 در اكتبر 21, 2014, 01:01:08 am ---تغییر همین فایل برای سوالات با گزینه بیشتر سخت نیست، با اینکه اصلا ماکرو نویسی نکردم ولی تا حد زیادی تونستم پیشروی کنم، اگه تونستم مشکلم رو حل کنم همینجا میذارم.
بعضی وقتها بیپولی باعث رشد استعدادها میشه!

--- End quote ---
شما سوال رو درست متوجه شدید؟ سوال این نیست که گزینه‌ها بیشتر شود یا کمتر بلکه سوال این است که در صورت تفاوت تعداد گزینه‌ها (که مقداری متغیر است و نمی‌دانیم چه تعداد خواهد بود)، فضای خالی بین گزینه‌ها بصورت برابر باشد.

کنترل

[0] صندوق پستی

[*] صفحه قبلی

Go to full version