تالار گفتگوی پارسی‌لاتک

عمومی => انجمن تازه‌کاران => نويسنده: هادی صفی‌اقدم در فوریه 12, 2012, 06:14:05 am

عنوان: راهنمای نصب پارسی‌لاتک
رسال شده توسط: هادی صفی‌اقدم در فوریه 12, 2012, 06:14:05 am
مطلب‌های این صفحه و موضوع به ویکی منتقل شده‌اند. (یا در حال انتقال هستند.) و در این صفحه آپدیت نخواهند شد. از ویکی می‌توانید همین مطلب را بصورت آپدیت‌شده و بهتر بخوانید.

راهنمای اصلی پارسی‌لاتک برای نصب ساده‌ی زی‌پرشین و ... تهیه شده است.
نصب ساده یعنی اینکه کاربر از قبل توزیع tex دیگری مثل فارسیتک و تک پارسی (که باعث تداخل با تک‌لایو و به تبع آن زی‌پرشین می‌شود) روی سیستمش نداشته یا سیستمش سالم است و ویروسی نیست و با مشکلی در نصب روبرو نمی‌شود.
به دلیل اینکه گنجاندن نصب این موارد در همه ی سیستم‌عامل‌ها و هم‌چنین مواردی مثل اضافه کردن به path سستم و آپدیت تک‌لایو  و ... باعث افزایش حجم آن راهنما و سردرگمی کاربر جدید می‌شد، مطالب را در این «راهنمای پشرفته پارسی‌لاتک» آورده‌ایم.

در این راهنما، موارد جزئی و ریز نصب و راه‌اندازی و آپدیت توزیع‌های TeX در چند نوع سیستم عامل ویندوز و مکینتاش و لینوکس شامل اوبونتو و اپن سوزه و مندریوا و ... و کیبورد استاندارد و نصب همزمان فارسیتک و زی‌پرشین و همچنین تک‌پارسی و زی‌پرشین و ... آورده شده است.

اگر موردی هم موردنیاز هست بفرمایید تا اضافه کنم تا مورد استفاده کاربران آینده‌ی پارسی‌لاتک قرار بگیرد.

لینک دانلود: راهنمای پیشرفته‌ی پارسی‌لاتک (http://www.parsilatex.com/joomla/index.php?option=com_remository&Itemid=82&func=fileinfo&id=83://راهنمای پیشرفته‌ی پارسی‌لاتک)
عنوان: پاسخ : راهنمای نصب پارسی‌لاتک
رسال شده توسط: javadr در آوریل 20, 2012, 03:37:39 pm
باتشکر از فایل بسیار زیبایی که تهیه نموده‌اید. لکن نمیدانم چرا فایل با evince در لینوکس باز نمی‌شود هر چند که این فایل با acrobat reader بدون مشکل باز می‌گردد.
اگر کسی تجربه مشابهی دارد لطفا اطلاع‌رسانی نماید.