تالار گفتگوی پارسی‌لاتک

عمومی => عمومی => نويسنده: هادی صفی‌اقدم در ژوئیه 28, 2012, 01:16:36 pm

عنوان: راهنمای پرسیدن سوال در تالار پارسی‌لاتک
رسال شده توسط: هادی صفی‌اقدم در ژوئیه 28, 2012, 01:16:36 pm
۱- وارد صفحه‌ی اصلی تالار گفتگوی پارسی‌لاتک یعنی  forum.parsilatex.com (http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php) شوید.
۲- دو حالت داریم.
۲-الف.
اگر عضو تالار هستید، روی دکمهٔ «وارد شوید» کلیک کنید و با زدن «نام کاربری» و «پسورد/گذرواژه» وارد تالار شوید.
۲-ب.
اگر عضو تالار نیستید. در بالای صفحه‌ی تالار روی دکمه‌ی «عضو شوید (http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?action=register)» کلیک کنید و عضو شوید. بعد آن وارد ایمیل خود شوید و روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا فعال شوید. بعد مرحله «۲-الف» را انجام دهید. سپس به مرحله ۳ بروید.
۳- وارد زیر انجمنی که مربوط به سوال شما هست شوید. مثلا میک‌تک یا تک‌لایو یا گرافیک، جدول و شکل و ...
از پرسیدن سوال لاتک در زیر انجمن «عمومی» موجود در انجمن «عمومی»، و زیر انجمن‌های «انجمن تازه‌کاران»، «تازه‌ها» و «معرفی اعضای جدید» خودداری فرمایید. به پیغام‌های نوشته شده در زیر عنوان انجمن‌ها توجه ویژه فرمایید.
۶- روی دکمه‌ی «ایجاد موضوع جدید» در بالای صفحه کلیک کنید.
۷- عنوان سوال را مرتبط با سوال‌تون انتخاب و متن سوال‌تون را تایپ کنید. عنوان سوال باید طوری باشد که کاربری در آینده با دیدن عنوان سوال، به متن سوال پی ببرد. مواردی کلّی مثل «مشکل دارم»، «خروجی مشکل دارد»، «مشکل لاتک» و ... را انتخاب نفرمایید.
۸- اگر فایلی برای ضمیمه کردن داشتین، در صفحه‌ای که متن سوال را دارید می‌»ویسید، روی دکمه‌ی «انتخابهای اختیاری بیشتر...» کلیک کنید و فایل را ضمیمه کنید.

توجه: طبق قوانین تالار‌ (http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=14.0)، همراه سوال‌تون باید یه «فايل tex کمينه‌ (http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=1077.0)» حاوی مشکل موردنظر، خروجی پی‌دی‌اف و نیز «فایل log‌ (http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=2853.0)» مربوط به آن را هم پیوست کنین تا کاربران دیگه، سریع‌تر متوجه مشکل‌تون بشن و بهتر کمک‌تون کنن.

* در صورتی که به سوال شما جواب داده نشد، از پرسیدن مجدد و درج مطلب «چرا کسی جواب نمی‌دهد» و ... خودداری فرمایید.
چون:
- حتماً کسی در تالار بلد نیست جواب دهد.
- کسی وقت نداشته جواب دهد.
عنوان: پاسخ : راهنمای پرسیدن سوال در تالار پارسی‌لاتک
رسال شده توسط: rgol80 در مه 06, 2013, 05:35:37 pm
مرسی بابت راهنماییتون
ولی چه مدیری هستید که غیر فعال هستید؟
عنوان: پاسخ : راهنمای پرسیدن سوال در تالار پارسی‌لاتک
رسال شده توسط: هادی صفی‌اقدم در مه 06, 2013, 07:10:49 pm
مرسی بابت راهنماییتون
ولی چه مدیری هستید که غیر فعال هستید؟
خواهش میکنم.
بنابه دلایلی فعلا مدیریت در تالار و جابجایی پست‌ها و حذف و اصلاح‌شون از جانب من باعث رنجش بعضی کاربران میشه که دوستت ندارم و هم من حوصله‌ی بحث و ... بیش از این با این کاربران را ندارم.
امیدوارم با تدوین قوانین مدیریتی بهتر برای تالار، بتونم کمک دوستان کنم.
فعلا هم به سوال‌هایی که کاربران با تماس تلفنی ازم میخان و میبینم کسی جواب نداده و کارشون لنگه و دفاع پایان‌نامه و ... دارن جواب میدم. اما باز که میبینم دوستانی قوانین را رعایت نمیکنن واقعا اعصابم خرد میشه که چرا باید جامعه‌ی دانشگاهی ما ایرانیا اینطوری باشه. بیخیال...