سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - الیاس

صفحه: [1]
1
فارسی‌تک FarsiTeX / تبدیل فارسی تک به xepersian
« : مارس 16, 2013, 01:43:49 pm »
با سلام
در ابتدا تشکر می کنم از تمام دوستانی که در این تالار زحمت می کشند به خصوص آقای وفا که زحمت xepersian را کشیده اند.
سوالی که اینجانب مطرح کرده بودم در تردی بود که عنوان مشابه داشت و هدف جلوگیری از تکرار بود. از قوانین شما هم اطلاعی نداشتم چون دیروقت بود و نصب texlive وقتم رو کمی گرفته بود. به هر صورت اگر لطف کنید و پاسخی برای آن سوال در این ترد مطرح کنید ممنون می شوم. در ضمن راه درست پاک کردن و هشدار دادن نیست بلکه درست کردن یک ترد مستقل و پاسخ دادن است که در تالارهای مشابه خارجی به وفور دیده میشود. یادمان باشد که ما با هم دوست هستیم قصد بدی نداریم نیت تخریب نداریم و برخوردمان اگر این چنین باشد به زودی به کشوری آرامتر و زیباتر تبدیل می شویم. همین که بالاخره به یک نسخه tex فارسی نسبتا کامل رسیده ایم نشان از همین موضوع دارد که جای شکر باقی است.

من کتابی در گذشته نه چندان دور نوشته بودم و چون حس می کنم خیلی به درد همه می خورد به xepersian تبدیل کنم تا بتونم ادیت و چاپش کنم. الان در دسترسم نیست و امشب اونو همینجا دوباره پست میکنم. اما فارسی تک عادی است و با ادیتور فارسی تک نوشته بودم. پس از تبدیل با ftxe، فایل رو با kile باز می کنم اما کاراکتر ها درست تبدیل نمی شه. ممنونم که راهنمایی بفرمایید.

صفحه: [1]