سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

نویسنده موضوع: حذف بسته‌های ۰۰۰  (دفعات بازدید: 1795 بار)

آفلاین vafa

  • Moderator
  • Hero Member
  • ***
  • تشکر
  • -اهدا شده: 78
  • -دریافت شده: 2012
  • ارسال: 4,429
    • ديدن مشخصات
پاسخ : پاسخ : پاسخ : حذف بسته‌های ۰۰۰
« : آوریل 02, 2013, 08:49:10 pm »
با سلام و ارادت
دکتر کارن‌پهلو عزیز

بنده به عنوان کمترین عضو جامعه کاربران لاتک و زی پرشین به خودم جرأت می دم و حرف دل خیلی از دوستان رو که شاید به خودشون اجازه ندادن که در صحبت های علنی شما و مدیران گروه بیان کنن ، میگم.

بنده یک دانشجوی سال آخر کارشناسی هستم که کمتر از یک سال میشه که با زی پرشین کار می کنم ولی به لطف شما و راهنمای دکتر امید علی و دنبال کردن پست های این تالار شاید بهترین و حرفه ای ترین کارها و مدارک خودم رو با زی پرشین درست کردم. این 2 ماه اخیر هم مشغول نوشتن پروژه خودم با زی پرشین بودم که پست اخیر شما رو توی ایمیل دیدم و بعد از اون خیلی نگران شدم و ناراحت و مدام به این فکر می کنم که مگه چی شده که یه انسان کریم و بخشنده و متواضع مثل شما که عمر خودش رو صرف کاری کرده که هیچ منفعتی برای خودش نداشته و نخواهد داشت بیاد و در  نهایت چنین ایمیلی به همه بده.

خواهش می کنم خودتون رو بگذارید جای یک دانشجوی ساده مثل من که شاید حتی با این تالار هم هنوز آشنا نشده و داره دست و پا شکسته لاتک و زی پرشین رو یاد میگیره و ناگهان بعد از عید توی دانشگاه این خبر رو میشنوه که دکتر کارن‌پهلو اجازه استفاده از زی پرشین رو برای همه ممنوع کرده.  !!!
از اینکه اینهمه تعریف از من کردی ممنونم اما من لایق این همه تعریف نیستم. من هم مثل همه یک انسانم و خطاهام بسیار بیشتر از کارهای درستم هست. اما حداقل خودم رو انسان بی‌نقص و خطا نمی‌دونم و بارها در این تالار اگر حرفی زدم که کسی رو ناراحت کرده بصورت عمومی عذرخواهی کردم.

در مورد وضعیت شما و سایر دانشجوها کاملاً حق رو به شما میدم و هیچ چیزی جز شرمندگی ندارم. سعی می‌کنم در این هفته دوباره همه بسته‌ها رو به CTAN بدهم البته نسخه 12.2 بسته bidi را الان به CTAN دادم. با دیدن توازع و فروتنی شما و تکبر خودم، واقعاً از خودم خجالت می‌کشم و برای جبران، قصد دارم سیمرغ رو هم مجانی می‌کنم.
نقل قول
سوال اولی که دوستام از من خواهند پرسید این هست که چه جوریه که این همه سال که لاتک توسعه پیدا کرده ، سر هیچ کدوم از بسته های پر کاربرد مثل  Amsmath و ... همچین مشکلی پیش نیومده و از دست رس کامل خارج نشدن ؟
چون اولاً سازماندهی مناسبی دارن و مهمتر از همه یک نفر خود را عقل کل نمی‌دونه و برای بقیه تصمیم نمی‌گیره.
نقل قول
چرا ما ایرانی ها نباید بتونیم راحت با هم کنار بیایم و مشکلاتمون رو حل کنیم و جلوه ی  کارهای بزرگ و خدماتی رو که انجام دادیم از بین نبریم ؟؟
چون سازماندهی درستی نداریم، کارهامون نظم و هماهنگی نداره، هر کی دوست داره خودش رئیس باشه و به بقیه دستور بده.
نقل قول
آقای دکتر اصلا قصد بی احترامی به شما و هیچیک از دیگر دوستان و کابران رو ندارم ولی شما به عنوان نویسنده زی پرشین حق این کار رو دارید، ولی این کار باعث می شه که این کار عظیم و باقیات الصالحاتی رو که درست کرده بودید از بین بره و دیگه نه تنها نامی از زی پرشین و لاتک در بین دانشجویان و جامعه آکادمیک نخواهد ماند بلکه مشکل عدم توانایی دانشجویان و دانشگاهیان ایرانی در تایپ و تهیه مدارک و فایل های متنی توسط خودشون به زیبا ترین نحو دو چندان و صد برابر خواهد شد. آقای دکتر شاید از  جو بین دانشجویان خبر نداشته باشید ولی علاقه ای که بین دانشجویان برای یادگیری لاتک و زی پرشین بوجود آمده نسبت به حتی 1 سال پیش بسیار زیاد شده. دیگه دانشجو و استاد متوجه می شن که یه فایل با MS-Word نوشته شده یا زی پرشین. دیگه همه متوجه شدن که باید گزارش پروژه هاشون روبا زی پرشین و لاتک بنویسن و تحویل بدن.
بیشتر از این شرمندم نکن.
نقل قول
خیلی زیاد صحبت کردم .اگر به نظرتون حرف هام بی ربط بود میتونید ویرایش کنید ولی تنها قصدم این بود که متوجه باشد، این کار شما چه جو خوبی رو از بین می بره و چه دردسری رو برای کاربران فعلی زی پرشین درست می کنه. شما می تونید این تالار رو تحریم کنید و اگه دستور بدید همه ما تالار رو ترک می کنیم.
همینکه زی‌پرشین شما را کمک کرده برای من یک دنیا ارزش داره و همین به من انرژی می‌ده تا بیشتر کار کنم. من هیچ موقع قصد تحریم این تالار را ندارم و از محبتت ممنونم اما برای دوامش مجبورم کارهایی بکنم چون اگر نکنم خیلی زود از هم میپاشه. شاید باورش برات سخت باشه اما تک‌تک کاربران زی‌پرشین مانند خانواده خودم می‌مونند و من همه رو از صمیم قلب دوست دارم.
نقل قول
یا میتونید اعلام کنید مثلا تا 2  سال برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان زی پرشین غیر قانونی و غیر اخلاقی هست. مطمئن باشید هیچ دانشجویی حرف شما رو زمین نمی گذاره . ولی خواهش می کنم خواهش می کنم که زی پرشین رو از دست رس خارج نکنید وسعی کنید در همین بستری که هست و امروز علنی شد مشکلات رو حل کنید و یا تصمیم جدیدی بگیرید کاربران زی پرشین ولاتک رو کمتر دچار مشکل و دردسر بکنه.
با عرض شرمندگی بابت جسارتم و اینکه شما رو مخاطب قرار دادم.
منطقی است
من کمتر از اونی هستم که بخواهم خواهش و درخواست این چنینی بکنم ولی چون این بحث علنی شد، من هم حرف دل خودم و خیلی از دوستان دانشجو رو بازگو کردم.
[/quote]
باز هم از شما و سایرین که نگران شدند یا با مشکل مواجه شدند، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

کاربرانی که از پست شما تشکر کرده‌اند را دنبال کنید:



مشکل با بسته hyperref

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 10
مشاهده: 3498
آخرين ارسال دسامبر 10, 2009, 06:28:18 pm
توسط sun
نحوه اطلاع از بسته‌های سازگار شده با زی‌پرشین؟

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 1
مشاهده: 2027
آخرين ارسال نوامبر 21, 2009, 06:46:42 am
توسط vafa
بسته pdfscreen

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 1
مشاهده: 1739
آخرين ارسال دسامبر 02, 2009, 09:15:29 am
توسط vafa
کاربرد بسته natbib برای ارجاع دادن به مراجع پشت سر هم

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن مراجع و بیب‌تک BibTeX

پاسخ ها: 8
مشاهده: 6306
آخرين ارسال ژانویه 24, 2013, 06:47:04 am
توسط هادی صفی‌اقدم
سازگاری زی‌پرشین با بسته‌ی listings

نویسنده علیانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 1
مشاهده: 2452
آخرين ارسال دسامبر 31, 2009, 07:02:17 am
توسط vafa
یه مشکل دیگه با بسته hyperref

نویسنده وحید دامن‌افشانانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 6
مشاهده: 2771
آخرين ارسال ژانویه 08, 2010, 03:32:26 am
توسط وحید دامن‌افشان
بسته psfrag

نویسنده مجتبی برخورداریانجمن زی‌تک

پاسخ ها: 5
مشاهده: 3728
آخرين ارسال ژوئیه 31, 2014, 07:55:56 pm
توسط keiva68
چگونگی رفع مشکل دو خط رنگی در استفاده از بسته hyperref و ارجاعات

نویسنده محمود امین‌طوسیانجمن مراجع و بیب‌تک BibTeX

پاسخ ها: 2
مشاهده: 2601
آخرين ارسال آوریل 09, 2011, 02:51:38 pm
توسط vafa