سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - student

صفحه: 1 [2]
16
اگر بخواهیم دستوری علاوه بر  \proof داشته باشیم که محیطی مشابه محیط اثبات ایجاد کند با عنوانی متفاوت مثلا "اثبات قضیه 1.2.3" به جای "اثبات"،  باید چه کار کنیم؟ (وقتی از طبقه نوشتاری کتاب استفاده می کنیم)

17
وقتی یه فصل بی شماره داریم (مثلا چند صفحه ای که به معرفی نمادها اختصاص داده شده، یا پیشگفتار یا...) و می خوایم اون رو در فهرستی که با \tableofcontents  تولید شده بیاریم باید چکار کنیم؟ برای اینکه اول صفحه نمادها ننویسه فصل 1 از \chapter* استفاده کردم که این فصل بدون شماره در جای خودش تولید می شد اما دیگه در فهرست دیده نمی شد.

18
توجه!  کلاس  vahid-thesis و VThesis منسوخ شده است. نسخه جدیدتر و هوشمندتر این کلاس با نام Tabriz_thesis  از این صفحه قابل دانلود است (مدیر تالار).
========================================================================‎=‎===============
من دارم تلاش می کنم بنویسم اما همین اول گیر کردم. تنظیمات آقای دامن افشان در اختیارم هست و می خواهم جلوی قضیه مرجعش را داخل کروشه بنویسم ولی نمی دانم چکار باید بکنم که در فایل پی دی اف  کروشه مربوط به مرجع قضیه رومن باشد و نه ایتالیک. یک چنین خروجی مد نظرم هست
قضیه 1.1.1 [6]. فرض کنیم فلان و بهمان....

صفحه: 1 [2]