با سلام و خسته نباشید.
دوستان من با استفاده از محیط thebibliography مراجع رو ایجاد کردم. ولی در قسمت راست چین و چپ چین کردن مشکل دارم. طوری که مراجع فارسی راست چین و مراجع انگلیسی چپ چین شوند.
ممنون میشم کمکم کنید.
دوستان من با استفاده از محیط thebibliography مراجع رو ایجاد کردم. ولی در قسمت راست چین و چپ چین کردن مشکل دارم. طوری که مراجع فارسی راست چین و مراجع انگلیسی چپ چین شوند.
ممنون میشم کمکم کنید.
