سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - کیانوش کشاورزیان

صفحه: [1]
1
زی‌تک / restart شدن شمارۀ footnoteها در هر صفحه.
« : اكتبر 27, 2012, 10:26:50 am »
آیا دستوری هست که شمارۀ footnoteها رو در هر صفحه از عدد 1 شروع کنه؟ البته میدونم که با خودِ دستور \footnote میشه شمارۀ هر پانویس رو به طور مستقل تعیین کرد. منظورم یه دستور توی قسمت پیش درآمد یا چیزی شبیه اونه که به طور خودکار شماره ها در هر صفحه restart بشه.

2
با \mbox مشکل حل شد. ممنونم.

3
زی‌تک / وارد کردن متن فارسی در فرمول.
« : اكتبر 21, 2012, 10:31:29 am »
متن فارسی را در فرمول (equation و $ و $$) چگونه می توان وارد کرد؟ دستورهای \text و \begin{persian} و \mathrm کارایی ندارند. با تشکر.

4
texlive رو از سایت CTAN نصب کردم درست شد. ممنون. online نصب کرد! آیا میشه مثل miktex فایل سورسش رو هم دانلود کرد؟ و از همه مهمتر چطور میشه آپدیتش کرد؟ باز هم ممنون. مشکلم حل شد.

5
حالا خروجی فایل منو ببین!

البته MikTeX برای متن های انگلیسی عالیه. من فکر می کنم پکیج xepersian مشکل داره.

6
همین متن قبلی که خودت فرستادی رو وقتی من اجرا می کنم جلوی بخش "فرشاد" هیچ عددی نمیذاره. تو فهرست هم بهش عدد نمیده.

7
همۀ فونت ها رو امتحان کردم. از MikTex 2.9 استفاده می کنم. بعید می دونم به نسخۀ ادیتور هم ربطی داشته باشه. setdigitfont\ هم جواب نداد. به هر حال ممنون فرشاد.

8
ممنون وفا جان. اسم من کیانوش هست. حالا که زحمت کشیدی یک مشکل دیگه هم دارم. در همین کلاس وقتی از section\ (و نه *section\) استفاده می کنم به بخش ها شماره نمیده. به فصل ها میده ولی به بخش ها و زیر بخش ها و ... نه. چجوری می تونم فرمت شمارۀ بخش ها رو تعیین کنم؟ بازم ممنون.

9
در xepersian و در {documentclass{book هنگامی که دومین نویسنده را در دومین دستور author\ وارد می کنم در خروجی فقط نویسندۀ دوم را نشان می دهد و نویسندۀ اول حذف می شود. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که بتوانم سه یا چهار نویسنده را در زیر هم وارد کنم.

صفحه: [1]