سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - مهدی کلانتری

صفحه: [1]
1
فایلی تکی که پیوست کردم یک مثال بسیار ساده بود که اتفاقا با توجه به فایلهای راهنمایی که از همین سایت دانلود کردم نوشته شده بود. قصد من هدر دادن وقت دیگران نیست! قصد من پیدا کردن و رفع مشکل سیسم خودم هست. ظاهرا دستورات نوشته شده ایرادی نداره. چون یک نفر اجرا کرده. قبلا از میک تک 2.8 استفاده می کردم ولی حذفش کردم و میک تک 2.9 نصب کردم. آیا این تاثیری داره؟

2
وقتی از بسته زیپرشین استفاده می کنم با پیغام خطای Undefined control sequence مواجه می شم. آیا این بسته در سیستم من ایراد پیدا کرده و یا به درستی به روز نکردم؟

3
همه فیلمها رو دانلود کردم. کار بسیار زیبایی بود و لذت بردم. ای کاش فیلمهای مشابهی هم در مورد bidiTeXmaker هم بود. اگر سراغ دارید لطفا اطلاع بدید.

4
نمونه فایل پیوست شده، علیرغم به روز شدن میک تک پیغام خطا میده.

5
سلام آقای دامن افشان. متاسفانه فایلی که فرستاده بودید اجرا نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید.
من قبلا از فارسی تک استفاده می کردم و الان قصد دارم برای تایپ پایان نامه از بسته زیپرشین استفاده کنم. برای مبتدیانی مثل من چه پیشنهادی دارید؟


مدیر تالار: اضافه کردن فایل new_example.tex  به تاپیک.

6
آیا MikTex2.9 با bidiTexmaker3.1-3 سازگار است؟ هنگام اجرای یک فایل تک از فایل footnote-bidi-xepersian.def ایراد می گیره.

صفحه: [1]