سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - sharif1749

صفحه: [1]
1
سلام

من می‌خواهم یک شمارنده‌ی جدید تعریف و از مقدار آن استفاده کنم ولی دستور
\value{counter}
باعث یک خطا میشه. ممکنه راهنماییم کنید یا یک فایل نمونه بگذارید؟

ممنون

2
زی‌تک / امکان تغییر فاصله خطوط در زیرنویس
« : سپتامبر 30, 2012, 11:31:00 am »
سلام

1.من در فایل نمونه پایان نامه دانشگاه شریف تایپ می کنم. وقتی فاصله خطوط را در کل متن زیاد کردم ، فاصله خطوط در زیرنویس ها خیلی زیاد میشه. آیا این امکان وجود دارد که فاصله خطوط را فقط در قسمت زیرنویس  کم کرد. یا به عبارت دیگر فاصله خطوط را در کل متن به جز زیرنویس ها زیاد کرد؟

2. آیا میشه فاصله خطوط در محیط هایی مثل محیط قضیه را تغییر داد؟

ممنون

3
سلام.

من در فایل نمونه پایان نامه دانشگاه شریف مشغول به تایپ هستم. چه طور می توانم حاشیه صفحه اول هر فصل را تغییر بدهم به طوری که از وسط صفحه شروع به نوشتن کند. یعنی حاشیه از بالای صفحه اول فصل بیشتر باشد.

4
انجمن تازه‌کاران / شماره قضایا و تعاریف
« : سپتامبر 18, 2012, 01:01:14 pm »
سلام.

من در فایل نمونه پایان نامه دانشگاه شریف مشغول به تایپ هستم و شماره قضایا و تعاریف دوتایی می خورد، مثلا  2.3 براس دومین تعریف (یا قضیه) از فصل سوم. ولی من می خواهم شماره ها سه تایی باشد یعنی شماره  section نیز باشد و با شروع هر section شماره گذاری از نو شروع شود. اگر ممکنه راهنماییم کنید. ممنون

5
انجمن تازه‌کاران / شکل کوتاه عنوان فصل
« : سپتامبر 15, 2012, 02:09:46 am »
برای فصلی که عنوان طولانی دارد، می خواهم یک شکل کوتاهتر از عنوان در بالای صفحات فصل ظاهر شود. برای این منظور فرم کوتاه را داخل [] قرار دادم، یعنی
}chapter[short name]{full name\
اما در این صورت در فهرست مطالب نیز عنوان کوتاه شده نمایش داده می شود و نه عنوان اصلی. من می خواهم در فهرست عنوان کامل نوشته شود. چه طور می‌توان مشکل را حل کرد؟

6
سلام

من یک فایل در تک پارسی دارم که می خواهم به زی پرشین تبدیل کنم یا حداقل از یک سیستم Encoding بتونم استفاده کنم که اگر خروجی هم نمیشه گرفت دست کم بتونم نوشته ها را بخونم. چون الان دیگه پارسی تک ندارم. اگر ممکنه کمکم کنید. ضمنا پسورد فایلم  tex است.

7
سلام
من به تازگی شروع به استفاده از زی پرشین کرده ام. ابتدا روی یک کامپیوتر آن را نصب کردم و بدون هیچ مشکلی کار می کرد اما وقتی روی کامپیوتر خودم نصب کردم اجرا نمی شود و پیغام خطا می دهد. من مسیر bin تک لایو را هم به path سیستم اضافه کردم ولی نمی دانم چرا تک ورکس در میک تک خروجی می گیرد. شاید اگر بتوانم در تک لایو خروجی بگیرم مشکل حل شود ولی نمی دونم چه طوری میشه این کار را کرد. نکته دیگر آنکه برای اجرای فایل های تک که از بسته زی پرشین استفاده نشده مشکلی ندارم.

صفحه: [1]