سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - hamed_ibf

صفحه: [1]
1
سلام. يه سوالي برام پيش اومد كه توي تالار نتونستم جوابش رو پيدا كنم.
توي درج منابع در متن، در بضعي از استاندارد ها، منابع سريالي را به صورت [1][2][3] مي نويسن. اما در بعضي جاها هم به صورت [3-1] مي نويسن. روش اول مشخص هست كه چه طوره. اما روش دوم را نتونستم توي latex پياده كنم. دوستان يك كمكي بكن و راهنمايي كنن ممنون ميشم.

2
سلام.
من با کلاس IUST-Thesis پایان نامه می‌نویسم. در این کلاس با تغییر scale مربوط به اندازه فونت در فایل commands به 1.3 جهت تولید فونت اندازه 14، اندازه فونت عناوین تصویر نیز تغییر پدا کرده است. آیا راهی برای تغییر اندازه فونت عناوین تصویر وجود دارد؟ لطفا مرا راهنمایی فرمایید.

3
سلام.
در بهره برداری از نمونه پایان‌نامه آماده شده با استفاده از کلاس ‎IUST-Thesis‎، نگارش ‎0.6، در فایل command، خطی را که مربوط به فارسی کردن اعداد در فرمول هست را غیر فعال کرده‌ام ولی همچنن اعداد به صورت فارسی هستند. لطفا راهنمایی بفرمایید که چه تغییری ایجاد کنم تا اعداد در فرمول‌ها انگلیسی شوند.

4
سلام به همه دوستان
من یک مشکل با استایب پایان‌نامه‌ای که آقای امین طوسی با ‎IUST-Thesis نوشتن دارم.
من برای پایان‌نامه خودم، مجبورم مراجع را به ترتیب ظهور در متن، در آخر مرتب کنم. به همین دلیل در بخش مراجع از unsrt-fa استفاده می‌کنم. تا اینجا هیچ مشکلی نیست. مشکل از اینجا حادث می شود که اگر در caption یک تصویر مجبور به درج مرجعی شوم، به دلیل اینکه این caption در فهرست تصاویر ظاهر می‌شود، و در caption آن تصویر خاص یک منبع وجود دارد، در فهرست منابع، آن منبع را به عنوان منبع اول شماره گذاری می‌کند، حتی اگر آن آخرین منبع باشد.
راستش را بخواهید، از این بهتر نتوانستم توضیح بدهم. فایل هم حجمش زیاد بوده نتونستم آپ کنم.ا اگه ممکن هست راهنماییم کنید.

5
سلام.
من برای پایان‌نامه خودم، مجبورم از توابع چند ضابطه‌ای در لاتک استفاده کنم. نوشتن اون رو هم با align  و cases بلدم. اما مشکل من از جایی پیش می‌یاد که وقتی اجرا می‌کم در خروجی، قسمت خود تابع در هر خط کوچک‌تر از حالت عادی نوشته شده و شرط همان خط به صورت حالت عادی، در خط بعد ظاهر می‌شود. یعنی مثلا یک تابع سه ضابطه‌ای که باید سه خط داشته باشد، در شش خط نوشته می‌شود. لطفا دوستان راهنمایی‌های لازم را مبذول فرمایند.

6
سلام.
مشکل قبلی من با کمک دوستان حل شد. اما یک مشکل دیگر که به آن برخوردم، نحوه رفرنس دهی به یک سایت و یا یک سند از یک وب سایت چگونه در BiDi انجام می‌شود. برای مثال، یک مقاله و یا یک کتاب آن لاین هست که می‌خواهیم به آن رفرنس بدهیم.  من از Bibtex استفاده می‌کنم.
------
من این مطلب رو ویرایش  می‌کنم:
در طی بررسی هایی که انجام دادم، برای رفرنس دهی به سایت ها از@misc استفاده می شود. من  از رفرنس ها به صورت {bibliographystyle{unsrt-fa استفاده می‌کنم. من یک بار به IEEEtrans تغیر دادم، و از @misc استفاده کردم. آدرس وب سایت ها درج می‌شود ولی همه رفرنس های انگلیسی را به صورت مربع مربع در آورده و از سمت راست در قسمت منابع درج می‌کند.
فعلا جهت فعال بودن پست، این سوال را مطرح کردم، فایل را هم تا چند دقیقه دیگر پیوست می‌کنم.

7
سلام.
من در هنگام درج مراجع، با آنکه در قسمت معرفی مراجع، شماره و جلد (Vol و NO) را وارد می‌کنم، اما در هنگام ساخت فایل PDF اصلا این ارقام مشاهده نمی‌شود و فقط اطلاعات مربوط به نام نویسنده و عنوان مقاله، نام ژورنال و سال انتشار درج می‌شود. از BiDi استفاده می‌کنم و رفرنس رو هم از Bibtex می‌دهم. لطفا راهنماییم کنید.

8
با سلام و عرض حسته نباشيد به همه دوستان.
من در خصوص درج منابع اين تلار رو مطالعه كردم. اما مشكلم حل نشد.
دوستان لطف كنن و به صورت قدم به قدم، نحوه ساخت فايل رفرنس و رفرنس دهي در متن اصلي رو برام شرح بدين.

صفحه: [1]