سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - yalda9053

صفحه: [1]
1
عمومی / پاسخ : اشکال در فایل پایان نامه
« : سپتامبر 23, 2013, 12:43:53 pm »
حرفی که شما نیزنید کاملا درسته و قبول دارم و میخواستم این فایل رو به دست خودتون برسونم که راهنماییم کنید. چون هرکار میکنم نمیتونم فایل کمینه ای تولید کنم که بتونه حاوی مشکلم باشه. که می دونم برای اینکه آماتورم و خیلی کار با ایننرم افزار رو بلد نیستم و هم اینکه فایلی که دانشگاهمون در اختیارمون قرار داده که پایان ناممون رو توی اون تایپ کنیم پر از اشکال بوده و خیلی از اشکالاتش رو خودمون برطرف کردیم و کسی هم از مسئولین دانشگاه نبوده که در این زمینه راهنماییمون کنه. توصیه آقای فرشاد ترابی رو هم انجام دادم ولی واقعا سر در نمیارم که چیکار باید بکنم.

2
عمومی / اشکال در فایل پایان نامه
« : سپتامبر 23, 2013, 09:34:32 am »
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
همین جا از زحماتی که میکشید تشکر می‌کنم و از اینکه در هر زمان هر سوالی که داشتم به سوالم پاسخ دادین
سوالی که دارم اینکه در فایل پایان نامم از یه صفحه ای به بعد تا پایان اون فصل رو از خروجی نشون نمیده. میخواستم واستون فایل کمینه رو ارسال کنم ولی نمیشه یعنی تو هر فایل کمینه ای که ساختم این مشکل وجود نداشت. و باید کل فایل پایان نامم رو ارسال کنم. آیا امکان چنین چیزی هست؟ میتونم کل فایلم رو ارسال کنم؟ ممنون میشم جوابم رو بدین. آخه وقتم برای تحویل پایان نامم خیلی کم هست.

3
ممنون که راهنماییم کردم. حتما صحبت میکنم.

4
ببخشید که این نکته رو فراموش کردم. ببخشید ولی متوجه نشدم که دقیقا چیکار باید بکنم. هرکاری میکنم درست نمیشه

5
با سلام و خسته نباشید
برای نوشتن پایان نامم از فایل تبریز که در سایت قرار دادین استفاده کردم چون کار کردن باهش خیلی راحت بود. ولی باید اون رو با توجه به دستور عمل نگارش دانشگاهمون تغییر بدم. اول اینکه در صفحه دوم چکیده و کلمات کلیدی به این شکل نباید بیاد. در فقط در یک صفحه چکیده و  کلمات کلیدی آورده میشود و نیازی به کادر و بقیه موارد نیست. دوم اینکه میخوام صفحات رو به صورت پشت و رو پرینت بگیرم و باید تنظیمات رو جوری قرار بدم که وقتی پشت رو پرینت میگیرم فاصله خطوط تا لبه کاغذ درست باشه. ممنون میشم راهنماییم کنید

صفحه: [1]