لولی‌پاپ Lollipop > حروف‌چینی مستندات

استفاده از Lollipop

(1/2) > >>

موسوی‌ندوشنی:
با سلام
همانطور که دوستان در سایت پرسش و پاسخ ملاحظه کرده‌اند جناب آقای کارن‌پهلو (خلیقــی) اصرار دارند که سوالات مطرح شده را بر اساس Lollipop پاسخ دهند و از تعابیری استفاده کرده‌اند که جالب است.

--- نقل قول ---در حالی که اگر بخواهید همین کار رو با لاتک انجام بدهید باید کلی ماکرو تغییر بدهی. به عبارت دیگر، فلسه لاتک از پایه اشتباه است.
--- End quote ---
و یا

--- نقل قول ---متأسفانه من علاقه‌ای به لاتک ندارم.
--- End quote ---
دانش بنده بسیار کمتر از این است که اظهار نظری داشته باشم. اما اگر قرار است که این روش ادامه یابد. به نظر می‌رسد که یک راهنمایی برای کاربران نوشته شود که کد Lollipop کجا تایپ شود، کجا باید اجرا شود، با چه موتوری اجرا شود. اگر کسی نتواند تک لایو خود را به‌روز رسانی کند در توزیع تک لایو خود چه تغییراتی باید اعمال کند و امثال این مسائل.
با تشکر

هادی صفی‌اقدم:
سلام دکتر
بخشین دکتر، سایت جدید چرا مطرح نفرمودین؟

موسوی‌ندوشنی:
با سلام
فکر کردم که شاید ایشان ناراحت شوند که این مطالب در معرض دید عموم قرار بگیرد. بنابراین خواستم از عقل جمعی استفاده کنم و مشورت دوستان را داشته باشم.

وحید دامن‌افشان:
سلام
پیشنهاد خوبیه؛ اما متاسفانه انگیزه‌ای برای این کار ندارم. اصلاً نمی‌دونم چرا هیچ حس خوبی نسبت به لالی‌پاپ ندارم. یه جوری برام ناآشناست. تا حالا حتی یک دقیقه هم براش وقت نذاشتم که ببینم چه جوریه!

vafa:

--- نقل قول از: موسوی‌ندوشنی در آوریل 12, 2016, 03:32:54 pm ---با سلام
همانطور که دوستان در سایت پرسش و پاسخ ملاحظه کرده‌اند جناب آقای کارن‌پهلو (خلیقــی) اصرار دارند که سوالات مطرح شده را بر اساس Lollipop پاسخ دهند و از تعابیری استفاده کرده‌اند که جالب است.و یا دانش بنده بسیار کمتر از این است که اظهار نظری داشته باشم. اما اگر قرار است که این روش ادامه یابد. به نظر می‌رسد که یک راهنمایی برای کاربران نوشته شود که کد Lollipop کجا تایپ شود، کجا باید اجرا شود، با چه موتوری اجرا شود. اگر کسی نتواند تک لایو خود را به‌روز رسانی کند در توزیع تک لایو خود چه تغییراتی باید اعمال کند و امثال این مسائل.
با تشکر

--- End quote ---
اگر شما هر کدام از این موارد را تحت پرسش و پاسخ در سایت جدید ایجاد کنید، به آنها پاسخ خواهم داد.

کنترل

[0] صندوق پستی

[#] صفحه بعدی

Go to full version