تالار گفتگوی پارسی‌لاتک

عمومی => تازه‌ها => نويسنده: vafa در سپتامبر 01, 2014, 04:17:55 pm

عنوان: انصراف آقای مهران از نگهداری بسته‌ها
رسال شده توسط: vafa در سپتامبر 01, 2014, 04:17:55 pm
آقای مهران با من تماس گرفتند و از نگهداری بسته‌های من منصرف شدند. علت ایشون این است که این بسته‌ها مرتباً احتیاج به بروزرسانی دارند و وقت زیادی از ایشون می‌گیرند دلیل دیگر ایشون ناآشنا بودنشون با پیچیدگی‌های ماکرونویسی برای حروف‌چینی دو جهته بود.

در حال حاضر بسته‌ها بدون نگهدارنده می‌باشد. تنها راه‌حلی که به نظرم می‌رسد این است که یا آقای فرشاد ترابی یا آقای موسوی ندوشنی یا هر شخص دیگری قبول زحمت کرده و از بسته‌ه نگهداری کنند. چنانچه شخصی قبول کند من هم کمک خواهم کرد. در ابتدا این شخص مسئول کارهای administrative (مانند بروزرسانی در CTAN و سایر کارها) باشد و من هم در کد نوشتن کمک می‌کنم تا زمانی که خودش راه بیفتد و بتواند کد بنویسد. البته من دیگر بصورت رسمی مسئول بسته‌ها نخواهم بود بلکه فقط کمک می‌کنم.
عنوان: پاسخ : انصراف آقای مهران از نگهداری بسته‌ها
رسال شده توسط: فرشاد ترابی در سپتامبر 01, 2014, 10:57:34 pm
با سلام
با توجه به وسعت این بسته‌ها و اینکه جنابعالی خالق این مجموعه هستید، بنده خواهش می‌کنم شخص خود شما تجدید نظر بفرمایید.
عنوان: پاسخ : انصراف آقای مهران از نگهداری بسته‌ها
رسال شده توسط: سید احمد موسوی در سپتامبر 01, 2014, 11:28:31 pm
 آقا وفا، شما وقت و هزینه بسیاری را صرف کرده‌اید تا زی‌پرشین به وضعیت پایدار فعلی رسیده و در همه دانشگاه‌ها مورد استفاده است. در حقیقت حالا زمان باردهی نهالی است که با زحمت آنرا به این جا رسانده‌اید و نباید سنگ ریزه‌های کوچک مانع حرکت شما شوند.  پس از شما درخواست می‌کنم که مثل سابق نگهداری از بسته‌ها را به عهده بگیرید.
اما در انتها پیشنهاد می‌کنم که بروزرسانی ها را به عنوان مثال سالی ۲ بار انجام دهید و خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای بسته‌ها نکنید. این مسائل حاشیه‌ای را به ما واگذار کنید.
عنوان: پاسخ : انصراف آقای مهران از نگهداری بسته‌ها
رسال شده توسط: vafa در سپتامبر 02, 2014, 07:34:14 am
بسیار خوب قبول می‌کنم. لطفاً پست زیر رو بخونید:

http://www.parsilatex.com/forum/SMF/index.php?topic=6897.0