سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - فکورپور

صفحه: [1]
1
جواب‌ها به ترتیب:
۱. ثبت نام با پرداخت هزینه به شماره حسابی که قبلا آقای دکتر کارن‌پهلو در اینجا اعلام کردند انجام خواهد شد.

جناب دکتر ترابی لینک بالا پیغام خطا می‌دهد که اجازه دسترسی ندارم؟! چرا؟

2
فایل کمینه تقدیم می‌شود.

3
برای تغییر فاصله سطرهای متن  baselineskip  را زیادکردم. در این حالت فاصله عنوان قسمت با پاراگراف زیر که قبلا متناسب بود (دورتر از پاراگراف قبلی و نزدیکتر به پاراگراف زیر) بهم خورده و برعکس می‌شود (نزدیکتر به بالایی و دورتر از زیری). علت چیست و چه کنم؟

4
http://river-valley.tv/category/conferences/text/tex/ این فیلم‌ها توسط شرکت River Valley که به‌صورت تخصصی در حروفچینی و تبدیل مستندات کار می‌کند تهیه شده است. جالب است بدانید که انتشارات Elsevier یکی از مشتریان این شرکت است و فایل مقالات ارائه شده توسط نویسندگان را بوسیله سیستمهای طراحی شده توسط این شرکت پردازش کرده و آماده چاپ می‌کند.

5
این مشکل برای مقادیری که واحد (دیمانسیون) دارند، یا برای فرمولهای شیمیایی بارز است. راه درست آن چیست؟

6
جناب وفا
با حرف شما معلوم شد که من خیلی خارج از مسیر افتاده‌ام! پس از میدان آزادی شروع می‌کنم: من لازم دارم که علاوه بر جدول و شکل، شناورهای جدید تعریف کنم (به فرض شِما و نمودار) و علاوه بر این میخواهم که جداکننده آنها خط تیره باشد نه نقطه.
اگر میفرمایید اصلاْ از هیچ بسته ای استفاده نکنم پس چطور این شناورها را تعریف کنم؟
ببخشید که سوالم زیر ابتدایی است ولی مشکل چنین است! ;)

7
ببخشید من متوجه نشدم که بجای بسته newfloat  از چه بسته ای استفاده کنم تا جواب بگیرم؟

8
من از دستور sepmark برای تغییر جداکننده از نقطه به تیره استفاده کردم. از کلاس تز شریف هم استفاده میکنم. ولی جداکننده شرح‌های دو نوع محیط شناور که تعریف کرده ام همان نقطه باقی مانده است. چه کنم؟

فایل کمینه هم ضمیمه شده است.

9
من با استفاده از \تامین\LTRfootnote{The footnote}  برای عناوین قسمت‌ها پانویس ایجاد کرده‌ام ولی این پانویس‌ها در فهرست مطالب هم می‌آیند. چطور آنها را حذف کنم؟

10
معرفی اعضای جدید / سید محمود فکورپور
« : مه 04, 2013, 04:26:22 am »
رشته تخصصی من شیمی است. در لاتک مبتدی هستم و ابهام‌های زیادی دارم که برای حلشان اینجا آمدم. از راهنمایی‌های همه بزرگواران پیشاپیش قدردانی می‌کنم.

صفحه: [1]