سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - sajadsabzi

صفحه: [1] 2
1
سلام
چگونه می توان عناوین فهرست جداول و فهرست تصاویر را از فهرست مطالب حذف کرد.

2
لطفا بر روی فایل ضمیمه اجراش کنین، فاصله تا بالای صفحه 25 میلی متر باشد.
تشکر

3
سلام خسته نباشید
به چه صورت می توان  فاصله عنوان فهرست جداول و عنوان فهرست تصاویر از بالای صفحه را تنظیم کرد. به عنوان مثال در تمام صفحات فاصله از بالای صفحه باید 25 میلی متر باشد اما در این دو صفحه عنوان بیشتر از 25 میلی متر می باشد.

4
سلام
در فایل پیوست شده در قسمت فهرست مطالب فصل با عدد مشخص شده به عنوان مثال 1 مقدمه، 2 عنوان آزمایش، اما در استایل دانشگاه ها باید به صورت فصل 1 مقدمه، فصل 2 عنوان آزمایش درج گردد. لطفا اگه امکان داره این مشکلو رفع کنید
با تشکر

5
یعنی هیچ راهی وجود نداره که فایل bib را در فایل اصلی استایل تبریز وارد کنه؟ مثلا دستوری مشابه دستور  \inpute  که برای بعضی از قسمت ها بکاربرده می شوندبرای فایل bib وجود نداره؟ من گشتم چیزی پیدا نکردم.

6
من فایل مراجع را در داخل فایل bib قرار دادم و الان می خوام در استایل دانشگاه تبریز فراخوانیش کنم تا مراجع نمایش داده شوند. چیزی بیشتر از درست کردن یک فایل bib بلد نیستم

7
سلام
خسته نباشید لطفا نحوه فراخوانی فایل bib در استایل آماده شده دانشگاه تبریز توسط آقای دامن افشان را بهم بگین
با تشکر

8
سلام انجام دادم دقیقا مانند قبل جفتی نوشته شده

9
 در سیستم من زیر نویس ها به صورت فایل پیوست می آیند. بخشید زحمت افتادین

10
فایل پیوستی رو به خدمتتون فرستادم

11
آقا وحید دست شما درد نکنه زحمت کشیدید ولی فایل درست اجرا نمیشه و امکان تغییر نوع فونت وجود نداره به عنوان مثال برای دانشگاه رازی زیر نویس انگلیسی با فونت Times 10 و برای زیر نویس فارسی BZar 12 باید درج گردد.

12
راست میگین حق با شماست، بدون در نظر گرفتن بخش  و تنها با درنظر گرفتن فصل و ترتیب ظهور جدول یا شکل در متن شماره گذاری صورت بگیرد.به عنوان مثال جدولی که در فصل دوم قرار دارد و به ترتیب ظهور در متن سومی می باشد به صورت 2-3 شماره گذاری شود.

13
مثلاً براي جدول هاي فصل 2 به ترتیب ظهور جدول در متن جدول 2-1، 2-2، 2-3 و ... برای فصل سوم هم به همین ترتیب 3-1، 3-2، 3-3 و ...

14
سلام
 منظورم اینه که اگر جدولی در فصل دوم پایان نامه و بخش اول آن قرار دارد عنوان آن به عنوان مثال به صورت زیر باشد
جدول2-1: ارتباط بین خواص فیزیکی و مکانیکی محصول
 یا اگر شکلی در قصل سوم و بخش اول قرار دارد به عنوان مثال به صورت زیر درج گردد
شکل 3-1: بررسی تغییرات خواص فیزیکی

15
سلام
فایل های tex و log را ضمیمه کردم

صفحه: [1] 2