سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - sajadsabzi

صفحه: [1]
1
سلام
چگونه می توان عناوین فهرست جداول و فهرست تصاویر را از فهرست مطالب حذف کرد.

2
سلام خسته نباشید
به چه صورت می توان  فاصله عنوان فهرست جداول و عنوان فهرست تصاویر از بالای صفحه را تنظیم کرد. به عنوان مثال در تمام صفحات فاصله از بالای صفحه باید 25 میلی متر باشد اما در این دو صفحه عنوان بیشتر از 25 میلی متر می باشد.

3
سلام
در فایل پیوست شده در قسمت فهرست مطالب فصل با عدد مشخص شده به عنوان مثال 1 مقدمه، 2 عنوان آزمایش، اما در استایل دانشگاه ها باید به صورت فصل 1 مقدمه، فصل 2 عنوان آزمایش درج گردد. لطفا اگه امکان داره این مشکلو رفع کنید
با تشکر

4
سلام
خسته نباشید لطفا نحوه فراخوانی فایل bib در استایل آماده شده دانشگاه تبریز توسط آقای دامن افشان را بهم بگین
با تشکر

5
سلام
6-   فونت و اندازه زیر نویس ها را به چه صورت می توان تغییر داد.

6
سلام
5-   فونت و اندازه عناوین جدول ها و شکل ها را به چه صورت می توان تغییر داد.

7
سلام
4-   به چه صورت می توان عنوان جدول و شکل را برحسب فصلی که در آن قرار دارند نامگذاری کرد به عنوان مثال جدولی که در فصل دوم و بخش اول قرار دارد به صورت 3-1 نامگذاری شود.

8
سلام
3-   فونت و اندازه عناوین فصل ها و بخش ها  زیر بخش ها را چگونه می توان تغییر داد.

9
سلام
2-   فونت و اندازه  شماره صفحه را چگونه می توان تغییر داد.

10
با سلام
1-   به چه صورتی می توان یک صفحه جزو شماره صفحه بشمار بیاید و در آن صفحه شماره صفحه درج نگردد.

11
سلام خسته نباشید
جهت درج فهرست مطالب، فهرست شکل و فهرست جداول در ابتدای پایان نامه  از دستورات \tableofcontents،\listoffigures،\listoftables استفاده می کنیم اما با استفاده از این دستورات عنوان فصل ها و بخش ها به صورت به عنوان مثال 2.3.1  نمایش داده می شود. سوال اینجاس که اگر بخواهیم به صورت 1-3-2 نمایش داده شود باید چکار کنیم.همچنین چگونه فونت عنوان ها و زیر بخش ها را در فهرست مطالب می توان تغییر داد. یک pdf راهنما جهت تدوین فهرست مطالب آپ لود کردم لطفا با استفاده از این pdf راهنمایی های لازم را به اینجانب مبذول فرمائید.
با تشکر

صفحه: [1]