سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - f.smaily

صفحه: [1]
1
اسلاید Beamer / مشکل در تهیه اسلاید
« : ژوئن 12, 2010, 11:00:13 pm »
سلام.
من می خوام یک اسلاید فارسی برای ارائه پایان نامه ام تهیه کنم. ولی با اطلاعاتی که در دسترسم بود فقط یاد گرفتم اسلاید لاتین بسازم.
انصافا راهنمایی هایی که در اینترنت برای تهیا اسلاید لاتین هست،خیلی کامل و راحت هستند.اما در مورد تهیه اسلاید فارسی،چیزی دستگیرم نشده و کلی مشکل دارم.
.حتی نمونه های ساده ای که خود آقای کارن‌پهلو تهیه کردند و به عنوان
 sample
ارائه شدند،درست کارنمی کنند.من نمی دونم مشکل از کجاست.یک نمونه  اسلاید فارسی هم از آقای امید علی  در اختیارم هست که نمی دونم چرا هر چی تغییرش میدم و اجرا می کنم،تغییری نمی کنه!
لطفا یکی منو راهنمایی کنه.

2
حروف‌چینی مستندات / زیرنویس
« : ژوئن 12, 2010, 10:52:23 pm »

سلام.
از اینکه کسی پاسخی به سوال قبلیم نداد،  نا امید نشدم و باز هم  سوال می پرسم:
آیا میشه در عنوان یک بخش، footnote گذاشت؟
من این کار رو که انجام میدم،زیر نویس میاد،اما چند تا چیز تغییر عجیبی می کنه که نمی فهمم دلیلش چیه.
از این گذشته،اگه بخوام در ضمن اینکه زیر نویس ها با عدد شماره گذاری میشن،یک زیر نویس خاص با علامت متفاوتی مثل ستاره ،علامتگذاری بشه چه کاری باید انجام بدم؟
لطفا راهنماییم کنید.
متشکرم.

3
سلام.من یک نمونه فایل beamer در مجموعه sampelهای میک تک ام دارم که آقای امید علی اون رو نوشتن،اما اصلا نمی دونم چطور میشه همچین فایل هایی رو بصورت slide show نمایش داد.به علاوه آیا مرجعی هست که بتونم با مطالعه اون در مورد ساخت اسلاید چیزی یاد بگیرم؟

4
حروف‌چینی مستندات / پانویس دو ستونی
« : ژوئن 06, 2010, 06:33:18 pm »
سلام به همه.وقت بخیر
1-من هم مثل آقا امیر احتیاج دارم پانویس های متعددم رو در چند ستون بیارم.اما از توضیح داده شده نتونستم استفاده کنم.چون از xepersion  استفاده می کنم.لطفا منو راهنمایی کنید.
2.سوال دیگه ام اینکه،آیا میشه همزمان که زیر نویس ها به ترتیب عددی در یک بخش بیان می شوند. برای یک کلمه خاص یا  برای دادن یک توضیح خاص با یک علامت مثل ستاره یک زیر نویس بگذاریم؟

5
سلام.لطفا یکی منو راهنمایی کنه که چطوری می تونم  یه فرمول در میک تک شبیه عکسی که فرستادم،تایپ کنم.

صفحه: [1]