سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - سید مهدی موسوی

صفحه: 1 2 [3]
31
فارسی‌تک FarsiTeX / مشکل ط با mbox\
« : اوت 24, 2010, 11:10:18 pm »
اگر ممکن است فایل ضمیمه را ببینید.
آخ ببخشید آخر عاقبت عجله کردن همینه دیگه.

32
  • چه طور می‌شه خط بالای پانوشت را به طور کامل کشید، این سوال را قبلا در مباحث مربوط به زی‌پرژن پرسیدم و جواب مطلوب هم گرفتم اما دلیل مطرح کردنش اونجا این بود که موضوع فارسی‌تک خیلی کم مورد توجه قرار می‌گیره و امیدوار بودم که راه حل این مشکل در زی‌پرژن برای فارسی‌تک هم کاربرد داشته باشه که نداشت، پس اگر دوستان راه حلی برای رفع این مشکل در فارسی‌تک دارند لطف می‌کنند اگر بنده را راهنمایی کنند.
  • چه طور می‌شه پانوشت‌ها رو تو چند سطر نوشت تا در صورت افزایش تعداد اونها صفحه بدریخت نشه؟
به دلیل اینکه بعدا به خاطر تنبلی از طرف آقای کارن‌پهلو مواخذه نشم (اگر دوستان به ذکر یک منبع برای حل مشکل هم بسنده کنند بنده خودم برای حل آن اقدام خواهم کرد و مزاحم وقت شریف‌شان هم نخواهم شد.)

33
در فایل ضمیمه شده شماره صفحاتم در کتاب نامه لاتین شدند ممنون می شم اگر کسی راه حلی بده یا یه مرجع مشخص کنه تا با مراجعه به اون بتونم جوابم رو پیدا کنم.

34
اگر ممکن است بفرمایید چه‌طور می‌شه خطی رو که برای پاورقی به طور پیش‌فرض نصفه است رو کاملش کرد.(به عبارتی یه خط کامل برای زیر نویس‌ها)

35
فارسی‌تک FarsiTeX / مرجع
« : ژوئن 13, 2010, 06:24:08 pm »
چطور می شه تو فارسی تک یه علاوه بر لیبل یکی از رفرنس ها یک اسم هم داخل کروشه گذاشت
مثلا [1 قضیه 3.5] اگر \cite[قضیه3.5]{} را یشنهاد می کنید متاسفانه 2 تا کروشه باز می کنه و عملی نیست

صفحه: 1 2 [3]