سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - student

صفحه: 1 [2] 3 4
16
سلام، ببینید این مشکل رو حل می کنه؟

17
ریاضیات و علوم / پاسخ : همنهشتت نباشد
« : اكتبر 06, 2012, 10:59:17 am »
علیک سلام
$a\not‎\equiv ‎b$

18
خب، البته همان طور برداشت کرده بودم که آنطوری نوشتم! حالا که می فرمایید برداشتم اشتباه بوده آن کسی که باید بابت سوء برداشت عذرخواهی کند، من هستم. خودتان می دانید که مدیون شما هستم آقای کارن‌پهلو بابت راهنمایی هایتان، اصل به وجود آوردن زیپرشین و ... .
همیشه موفق باشید

19
اول از مسوولین محترم تالار خواهش می کنم که یادداشتم را حذف کنند و بابت عدم اطلاع از قوانین جدید عذرخواهی می کنم. اما بعد
شرمنده آقای کارن‌پهلو، اطلاعات من بر خلاف شما زود به زود بروز نمی شود، در حالت عادی اینطور است نزدیکی دفاع اوضاع به شدت وخیم تر هم می شود! آن مطلبی را که اطلاع رسانی کرده بودید و لینکش را گذاشته اید قبلا ندیده بودم. ظاهرا یادداشتم را مسوولان سایت باید حذف کنند. در مورد انتشار و نصب نسخه های قدیمی و ....می توانم منظورتان را درک کنم اما منطقی نیست که قوانین به اصطلاح حقوقی ها عطف به ما سبق بشوند . دسترسی نداشتن به اینترنت که جرم نیست، هست؟ عجیب است که شما به من می گویید مجبور بودی آنلاین باشی و هر روز بپرسی آیا بسته هایی که بدون انجام کار خلاف قانون روی کامپیوترم هست هنوز می تواند وجود داشته باشد یا نه و بعد متهمم کنید که در صورت عدم انجام چنین کاری،  خلاف اخلاق عمل کرده ام!

20
انجمن تازه‌کاران / نمایه و پیوست
« : اوت 30, 2012, 06:36:45 pm »
قبلا پیان نامه ام پیوست نداشت. با استفاده از زیندی بدون مشکل نمایه را ایجاد می کردم. حالا یک فصل پیوست هم به آن اضافه کرده ام که می خواهم عنوانش فصل فلان نباشد بلکه پیوست فلان باشد. تنها کاری که توانستم برای ایجاد آن پیوست بکنم این بود که فصلهای مربوط به بخش پیوست را بعد از ‎\appendix‎ بنویسم. مشکل پیوست حل شد اما حالا دیگر زیندی اثر معجزه آسایش را از دست داده و هرچند من همان کارهای قبلی را برای اجرا انجام می دهم یک نمایه عادی و نامرتب دارم که جای مثلا حرف پ در آن اشتباه است. چه کنم که هم فصلهای پیوست پایان نامه ام به صورت درست ایجاد شوند هم نمایه ام بدون مشکل ایجاد شود؟
پیشاپیش از راهنمایی شما متشکرم

21
بهترین راهی که برای جلوگیری از شکسته شدن فرمولها پیشنهاد میدین چیه؟ گاهی در انتهای یک سطرها فرمولی به طول 7 کاراکتر هست که وقتی شکسته می شود بسیار زیاد بد و بی معنی می شود اما به طور خودکار آن را می شکند. به علاوه نمی خواهم یک فرمول کوتاه را در یک سطر جداگانه بنویسم. راه حل چیست؟

22
پیشنهاد من اینه که شما نمونه اسلاید دکتر امین طوسی رو از سایت دانلود کنید و ببینید می تونید اجراش کنین یا نه. چون بعضی از دوستان دچار مشکلات عجیب موقع اجراش می شدن که توی تالار هم نتونستن مشکلشون رو رفع کنن! اگه از نظر اجرا مشکل نداشته باشین بدون ترس سراغ تهیه اسلاید به کمک بیمر بروید. قابل مقایسه با سایر اسلایدها نیست. امیدوارم دفاع خوبی داشته باشین

23
ریاضیات و علوم / پاسخ : ایجاد فاصله
« : اوت 07, 2012, 12:13:16 am »
برای ایجاد فاصله در فرمول بسته به فاصله مورد نیاز از یکی از موارد زیر استفاده کنید
‎\,‎
‎\:‎
‎‎‎\;‎‎‎‎
‎\quad‎
‎\qquad‎‎

24
ریاضیات و علوم / پاسخ : ارجاع به قضیه
« : اوت 07, 2012, 12:09:25 am »
علیک سلام
اگه درست منظورتون رو متوجه شده باشم، باید روی قضیه یا هر چیزی دیگه ای که در محیط قضیه تعریف میشه مثل لم و...و قصد ارجاع به اون رو دارین برچسب بزنین. یعنی مثلا بنویسین
\begin{theorem}\label{folan}بعد در جایی که در متن قصد ارجاع به این قضیه رو دارین به جای این که شماره اون قضیه رو بنویسین از
\ref{folan}استفاده کنین

25
اسلاید Beamer / پاسخ : حذف صفحه خالی
« : اوت 02, 2012, 04:04:42 pm »
وقتی شما در اسلاید خود از کلمه ی فارسی «عنوان» در دستور ‪\title{عنوان}‬ استفاده کردین، پس باید یا از XePersian یا LuaPersian استفاده کنید.
در صورتی هیشکدوم را فراخوانی نکرده بودین.

هدف‌تون از قرار دادن عکس چیه؟
می‌خواهید در یک اسلاید جداگانه، این عکس بیاد؟
می‌خواهید بالای title بیاد؟
می‌خواهید پس‌زمینه‌ی Title بشه؟ یا پس‌زمینه‌ی اسلاید بعد title؟
در مورد اون کلمه حق با شما بود و در فایل بعدی که ضمیمه کردم حذفش کرده بودم که نیازی به زیپرشین یا لواپرشین نباشه. می خواهم عکس در اسلاید قبل از صفحه عنوان باشه و فقط هم در همون اسلاید. بعد اسلایدهای اصلی ام شروع بشن. همین فایل کمینه ای که ضمیمه کردم رو ببینید، فقط اون صفحه خالی اول بدون این که من بخوامش ایجاد شده و می خوام حذف بشه!

26
از قوانین تالار اینه که یک فایل کمینه حاوی مشکلت را بفرستی >:(
جلیل خان کم لطفی کردین، آخه مشکل چیزی نیست که دیده بشه! مشکل اینه که حالت عادی بیمر را می خواهم تغییر بدهم. باید یک فایل نرمال ضمیمه کنم؟ من اگه می خواستم یه فایل بفرستم هم یه فایل عادی یک صفحه ای بدون مشکل ضمیمه می کردم و باز هم می گفتم می خوام محدوده قابل نوشتن توش تغییر کنه چه دستوری باید استفاده کنم. رجوع به اون فایل بدون مشکل هم مسلما کمکی به حل مساله نمی کرد.

27
از بیمر برای ساختن اسلایدم استفاده کرده ام. می خواستم ابعاد قسمتی از صفحه که متن می تواند در آن ظاهر شود را تغییر دهم که مثلا از بالای بالای صفحه نوشته ها شروع نشود و در هر صفحه مجبور به گذاشتن خط خالی و ... نباشم. دنبال چیزی نظیر
‎\usepackage[top=30mm‎, ‎bottom=30mm‎, ‎left=22mm‎, ‎right=34mm]{geometry}
که با کلاس book استفاده کرده بودم و مشکلم را حل کرده بود می گشتم اما نیافتمش. می شود حالت پیش فرض را تغییر داد؟ با چه دستوری؟

28
اسلاید Beamer / پاسخ : حذف صفحه خالی
« : اوت 02, 2012, 12:22:00 am »
تشکر از وقتی که گذاشتین اما فایل عکس من بزرگه و یک صفحه رو می گیره. امیدوارم که با همین اندازه براش راه حل پیدا کنین. یه نمونه عکس با همون اندازه ضمیمه کردم. فکر نمی کنم به فارسی بودن اسلایدم مربوط باشه یعنی دست کم امیدوارم که ربطی نداشته باشن و راه حلی که برای این نمونه پیدا می کنین در فایل اصلی هم قابل استفاده باشه

29
اسلاید Beamer / تغییر فونت فرمولها
« : اوت 01, 2012, 08:02:21 pm »
وقتی که از طبقه نوشتاری book استفاده می کنیم به طور پیش فرض از چه فونتی برای نمایش فرمولها مخصوصا حروف یونانی نظیر $\Gamma$ یا $\Omega$ استفاده می کند؟ اگر بخواهم زمانی که از کلاس beamer استفاده می کنم این حروف یونانی در فرمولها به همان صورتی که در پیش فرض book هستند درآیند چه کار باید بکنم؟

30
اسلاید Beamer / حذف صفحه خالی
« : اوت 01, 2012, 04:54:07 pm »
در اسلایدم در صفحه قبل از صفحه عنوان می خواهم فقط یک تصویر داشته باشم. وقتی با \includegraphics
تصویر مورد نظر را در آن صفحه قرار می دهم یک صفحه خالی قبل از صحفه حاوی تصویر ایجاد می شود. چطور می توانم آن صفحه را حذف کنم؟
پیشاپیش از راهنمایی شما تشکر می کنم

صفحه: 1 [2] 3 4