• Welcome to تالار گفتگوی پارسی‌لاتک.
 
از تاریخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ به دلیل ارائه خدمات بهتر به سایت جدید پرسش و پاسخ مهاجرت کرده‌ایم؛ از این رو امکان عضویت و ارسال پست در تالار غیرفعال شده است. لطفاً برای پرسیدن سوال‌های خود به سایت جدید مراجعه کنید.

ورود به سایت جدید

Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Topics - MARZIYE

#1
انجمن تازه‌کاران / تغییر در صفحه تقدیر
مارس 09, 2013, 03:01:21 بعد از ظهر
با سلام من صفحه تقدیر میخوام عبارت کامل وسط قرار بگیره چه ور درست کنم؟
#2
با سلام من تو نمونه علم و صنعت تایپ کردم الان میخوام شکلها را در فهرست تصاویر قرار بدم شکلها را براساس دستور
\centerline{{\includegraphics[width=10cm]{t.png}}}‎‎‎‎‎‎‎\label{sh1-1}‎
اینجوری قرار دادم میشه زود بهم جواب بدید چه زور تو لیست بیارم؟
#3
با سلام و خسته نباشید من تو نمونه علم و صنعت تایپ کردم الان در صفحه اول که آرم دانشگاه است میخوام تغییراتی بدم
بعد آرم دانشگاه میخوام اسم دانشگاه بعدش وزارت علوم و تحقیقات و بعدش دانشکده و بعدش گروه ریاضی را اضافه کنم چه طور این تغییرات را اعمال کنم؟ با تشکر.
#4
انجمن تازه‌کاران / تایپ علامت\
دسامبر 26, 2012, 02:42:57 بعد از ظهر
با سلام چه طور میتونم علامت \  را تایپ کنم ؟ با تشکر
#5
با سلام و خسته نباشید یک سوال داشتم در نمونه علم و صنعت وقتی در صفحه اول که نام خودم و اساتید است بالای اسم خودم توسط یا پژوهشگر نمیاد چه طور این کلمه را اضافه کنم در صورتی که در قسمت لاتین کلمه by  درج شده است و چه طور میتونم اسم خودم و اساتید را نستعلیق کنم ؟ با تشکر.
#6
گرافیک، جدول و شکل / رسم شکل
اکتبر 26, 2012, 10:39:48 قبل از ظهر
با سلام میشه در کشیدن این شکلی که براتون پیوست کردم کمکم کنید؟ممنون
در (0و1و0) یک شکستگی دارد.
مدیریت تالار: حذف شکل تکراری
#7
با سلام در نمونه علم و صنعت چه طوری میتونم فاصله خطوط را کمی زیاد کنم؟با تشکر
#8
با سلام در نمونه علم وصنعت په طور میتونم مراجع را اضافه کنم؟
#9
با سلام چه جوری میتونم در نمونه دانشگاه علم و صنعت بالای صفحه یکی در میون در یک صفحه نام فصل و در صفحه بعد نام بخش را داشته باشم الان در این نمونه نام فصل و بخش در یک صفحه بالای صفحه میاد؟با تشکر.
#10
انجمن تازه‌کاران / خطای شماره گذاری
اکتبر 07, 2012, 12:22:25 بعد از ظهر
با سلام من در نمونه اماده دانشگاه علم و صنعت تایپ کردم و خیلی خوب اجرا کرد و دروسط  شماره گداری  فرمولها و ارجاعشون یک دفعه این خطا را دادممنون میشم  راهنمایی کنید
Color stack underflow. Just ignore
#11
انجمن تازه‌کاران / چگونگی نوشتن عضو نبودن
اکتبر 05, 2012, 01:17:37 بعد از ظهر
با سلام چه طوری عضو نبودن را میزنن.عضو بودن را بلم.با تشکر.
#12
گرافیک، جدول و شکل / چگونگی قرار دادن لوگو
سپتامبر 30, 2012, 05:31:08 بعد از ظهر
با سلام در نمونه آماده دانشگاه شهید بهشتی چه جوری میتونم لوگوی دانشگاه خودم را وارد کنم.
#13
تکلایو TeXLive / نصب برنامه
سپتامبر 27, 2012, 12:25:02 بعد از ظهر
با سلام من میخوام یکبار دیگه برنامه را نصب کنم چون نمونه ها را برام اجرا نمیکنه باید قبلی ها را پاک کنم و در راهنمای نصب گفته .در ﻓﺎﯾﻞ TeXLive  گزینه .ﻧinstall-tl را اجرا کنید برای من این گزینه کاری نمیکنه ولی instal tl bat اجرا شده و یک صفحه مشکی باز میشه که شروع به کار میکنه آیا درسته؟
#14
انجمن تازه‌کاران / تفاوت
سپتامبر 20, 2012, 10:41:21 بعد از ظهر
با سلام میشه فرق بین این دو برنامه را برام بگید چون من این دو را دارم فرقشو میخوام بدونم؟
bidiTeXmake
TexMaker
#15
انجمن تازه‌کاران / خطای اجرای نمونه آماده
سپتامبر 19, 2012, 11:58:37 بعد از ظهر
با سلام من یکبار دیگه برنامه تک را ریختم که در حدود 2 گیگا است ولی وقتی نمونه های آماده را اجرا میکنم نمونه هایی که از همین سایت دانلود کردم خطای  زیر را میده
Error : could not start the command
ودر یک اجرای دیگه خطای
log not found
را میدم چیکار کنم؟ممنون
#16
ریاضیات و علوم / شمازه گداری فرمول
سپتامبر 13, 2012, 09:08:47 بعد از ظهر
با سلام من در فصل اول فقط یک فرمول را شماره گداری کردم حالا در فصل دوم میخوام شماره گداری را خود برنامه بده ولی شماره 1.2 را میده من میخوام شماره 2.1 باشه خودم برچسب بزنم.
#17
ریاضیات و علوم / اجرا نکردن دستور align
سپتامبر 12, 2012, 10:08:31 بعد از ظهر
با سلام من با این دستور مشکل دارم ‎\begin{align*}‎‎‎
‎‎‎‎F_{Ax_{n},Ax_{n+1}}(\varphi(t)) ‎&‎=F_{T(x_{n-1},y_{n-1‎})‎,T(x_{n},y_{n})}(\varphi(t))‎\nonumber‎ \\‎
                                                   ‎&‎\geq[\Delta(F_{Ax_{n-1},Ax_{n}}(t)},F_{Ay_{n-1},Ay_{n}}(t)})]^{1/2‎}‎,‎\nonumber‎ ‎‎\\‎
‎‎‎‎‎F_{Ay_{n},Ay_{n+1}}(\varphi(t)) ‎&‎=F_{T(y_{n-1},x_{n-1}),T(y_{n},x_{n})}(\varphi(t))‎\nonumber‎ \\‎
                                                    ‎&‎\geq[\Delta(F_{Ay_{n-1},Ay_{n}}(t)},F_{Ax_{n-1},Ax_{n}}(t)})]^{1/2‎}‎\nonumber‎
‎\end{‎align*}‎‎
در صفحه ی قبلش اینجوری نوشتم اجرا کرد ولی بالایی را اجرا نکرد.
‎\begin{align*}‎
F_{x_{0},x_{m}}(t_{0}+...+t_{m}+\epsilon)‎‎&‎‎‎‎‎‎\geq\Delta(F_{x_{0},x_{1}}(t_{0}+\frac{\epsilon}{m}),\Delta(F_{x_{1},x_{2}}(t_{1}+\frac{\epsilon}{m})‎,‎‎\\‎
                                                                           ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎&‎‎\qquad‎‎‎‎‎\Delta(...,\Delta(F_{x_{m-2},x_{m-1}}(t_{m-2}+\frac{\epsilon}{m}),F_{x_{m-1},x_{m}}(t_{m-1}+\frac{\epsilon}{m}))...)))‎‎\\‎
                                                                    ‎&‎‎\geq\Delta^{m}(1-\mu)>1-‎\lambda.‎
‎\end{‎align*}‎
#18
انجمن تازه‌کاران / چگونگی نوشتن قضیه و برهان
سپتامبر 12, 2012, 08:15:52 بعد از ظهر
با سلام میشه دقیقا بهم بگویید چه طوری قضیه و برهان را بنویسن نوشتن دقیق را میخواستم خودم یک کم بلدم. باتشکر فراوان.
#19
انجمن تازه‌کاران / شماره گذاری فرمول
سپتامبر 06, 2012, 10:10:54 بعد از ظهر
با سلام و خسته نباشید من فرمولها را با دستور
‎\begin{flushleft}

\end{flushleft}‎
نوشتم حالامیخوابه به بعضی فرمولها شماره بدم میشه راهنمایی کنید
#20
با سلام من برنامه زی پرشین را نصب میکنم در مرحله ی  اجرای install-tl.bat , وقتی اجرا میزنم خطا میده و وقتی کلیک راست کرده و run as ad...  را میزنم صفحه مشکی باز شده و میگه هر دکمه ای را برای ادامه بزنید میزنم صفحه یسته میشه ممنون میشم مشکل من را برطرف کنید