سلام آقای موسوی
شما میدونین تو بیمر فارسی برا تغییر رنگ کادر بالا و پایین و تغییر طول و عرض آن و همچنین رنگ داخل صفحه باید ازچه دستوری استفاده کرد؟ چیزی که ضمیمه شده نمونه ایه که از تو تالار گرفتم
شما میدونین تو بیمر فارسی برا تغییر رنگ کادر بالا و پایین و تغییر طول و عرض آن و همچنین رنگ داخل صفحه باید ازچه دستوری استفاده کرد؟ چیزی که ضمیمه شده نمونه ایه که از تو تالار گرفتم
