• Welcome to تالار گفتگوی پارسی‌لاتک.
 
از تاریخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ به دلیل ارائه خدمات بهتر به سایت جدید پرسش و پاسخ مهاجرت کرده‌ایم؛ از این رو امکان عضویت و ارسال پست در تالار غیرفعال شده است. لطفاً برای پرسیدن سوال‌های خود به سایت جدید مراجعه کنید.

ورود به سایت جدید

Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Topics - statistic

#1
اسلاید Beamer / تغییر رنگ اسلاید بی دی پرزنتیشن
سپتامبر 18, 2014, 07:58:24 بعد از ظهر
سلام آقای موسوی
شما میدونین تو بیمر فارسی برا تغییر رنگ کادر بالا و پایین و تغییر طول و عرض آن و همچنین رنگ داخل صفحه باید ازچه دستوری استفاده کرد؟ چیزی که ضمیمه شده نمونه ایه که از تو تالار گرفتم
#2
‎‎‎

سلام

یه متن کاملا لاتین می نویسم که بین متنم احتیاج به 6 تا شکل تو یه صفحه دارم، انگار دستور قرار دادن شکل در متن فارسی با لاتین فرق می کنه، مثلا تو فارسی پسوند شکل باید jpg  باشه و تو لاتین باید eps  باشه، من همه اینارو رعایت کردم اما شکلام تو خروجی با هم تداخل دارن. دستور شکلامم به این صورته.






\begin{figure}[!hbtp]‎
‎\centerline{‎\psfig{figure=theta0.5alpha1.eps,width=‎4‎‎‎cm‎}‎‎‎‎\‎‎‎psfig{figure=theta3alpha0.5.eps,width=‎4‎‎‎cm}}‎\vspace{-.7‎cm}‎
‎\centerline{\psfig{figure=theta0.5alpha1.eps,width=‎4‎‎‎‎‎‎cm}‎‎\psfig{figure=theta3alpha1.eps,width=‎1‎‎‎‎‎‎‎cm}}\vspace{-.‎10‎‎cm}‎
‎\centerline{\psfig{figure=theta0.5alpha2.eps,width=‎4‎‎‎‎‎cm}‎‎\psfig{figure=theta3alpha2.eps,width=‎1‎‎‎cm}}\vspace{-‎1‎‎‎‎‎cm}‎
‎\caption{\scriptsize Graphs of density functions of ‎BNH‎ distribution for different values of ‎a,b,‎$\alpha$‎, $ ‎‎\lambda‎‎‎$ }‎
‎\end{figure}‎
ممنون میشم راهنماییم کنین.
#3
اسلاید Beamer / بیمر فارسی
سپتامبر 10, 2014, 01:27:46 بعد از ظهر
سلام
میشه لطفا یک نمونه بیمر فارسی با رنگ و مدلی که اتچ کردم برام بفرستین؟
#4
حروف‌چینی مستندات / مشکل در ساخت pdf
سپتامبر 05, 2014, 12:10:52 قبل از ظهر
سلام

MiKTeX 2.9 نصب کردم، کلی از پایان ناممو تایپ کردم بعد از ران کردن pdf هم  می دهد اما در جایی که همه اطلاعات مربوط به پایان نامم سیو می شود در قسمت chapters فایل pdf م شامل چند خط فرمول است و همه مطالب را نشان نمی دهد، به عنوان مثال pdf فصل اولم فقط شامل چند سطر فرمول است، اما زمانی که TexMaker-BiDi باز هست و در حال نوشتن هستم بعد از اجرا pdf ام بدون مشکل نشان داده می شود. لطفا بفرمایین چه کاری باید انجام دهم تا در فولدر chapters فایل pdf کامل نشان داده شود؟
#5
عمومی / خطای synchronization
آگوست 19, 2014, 10:27:21 بعد از ظهر
سلام.
یک فایل آماده شده دستمه که تو زی پرشین نوشته شده،نمی دونم چرا اون فایلو کپی می کنم میذارم جای دیگه تا از رو اون فایل جدید خودمو بسازم فایل جدیدم هیچ مشکلی برا اجرا و تصحیح نداره اما فایل قدیمیمو بخوام دابل کلیک کنم تا دستوراشو ببینم خطای synchronization میده. ممنون میشم راهنماییم کنین.