سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - fatemeh1600

صفحه: [1] 2 3 ... 11
1
اسلاید Beamer / پاسخ : درخواست نمونه اسلاید
« : اكتبر 29, 2014, 08:09:49 am »
برای من خطایی نمی‌گیرد ولی خروجی نمیدهد .فایل log را پیوست کردم.

2
اسلاید Beamer / پاسخ : درخواست نمونه اسلاید
« : اكتبر 27, 2014, 10:18:03 am »
سلام. من بسته را نصب کردم. ولی برای من هم خروجی نمیدهد

3
گرافیک، جدول و شکل / پاسخ : عکس داخل متن
« : اكتبر 05, 2014, 08:02:00 pm »
خیلی خیلی سپاسگذارم.  فایلی که من از آن استفاده کردم حاوی دستورات فارسی بود و متاسفانه چون من تابحال از دستورات فارسی استفاده نکردم کار با آنها را نمی‌دانم  و مجبور شده وقت زیادی صرف کنم تا با استفاده از راهنمای زی‌پرشین آنها را به لاتین برگردانم. هر چند  عمل‌کرد  فرامینی چون \vadjust را نیز نمی‌دانستم و این خود مشکل را دو چندان می‌کرد. با توجه به فایلی که شما فرستادید مشکلم حل می‌شود. باز هم از  زحمات حضرت‌عالی قدر دانی می‌کنم.

4
گرافیک، جدول و شکل / پاسخ : عکس داخل متن
« : اكتبر 05, 2014, 04:22:49 pm »
نا کمی آزمون و خطا و استفاده از دستورات جنابعالی در فایلی که لینک آن را در پست‌های بالا  معرفی نمودید، فایل پیوست را درست کردم.  همانطور که مشاهده می‌شود وقتی شکل در صفحه بعد قرار می‌گیرد، تنظیمات vadjust  آن را به جای مورد نظر در صفحه قبل نمی‌برد. شکی نیست که تنظیماتی که من اعمال نموده‌ام اشتباه است. ممکنه راهنمایی کنید چطوری می‌توانم از دستور vadjust استفاده کنم؟

5
گرافیک، جدول و شکل / پاسخ : عکس داخل متن
« : اكتبر 03, 2014, 05:34:28 pm »
آیا در خصوص سوال آخر مثالی  وجود دارد؟ همانطور که در مثال توضیح داده‌اید. یک پارامتر طول سطر  و یک پارامتر هم میزان تو رفتگی  سطر را مشخص می‌کند. اما اینکه یک سطر به دو سطر کوچکتر شکسته شود تا بتوان داخل متن حفره ایجاد نمود چی؟

6
تا جایی که یادم هست بعضی از کلاسهای دو طرفه
از جمله کلاس book فصلهای جدید از صفحف فرد شروع میشه. بهمین دلیل اگه یک فصل در صفحه فرد تمام بشه یک صفحه اضافی خالی بعد از آن ایجاد میشه تا فصل بعدی از شماره فرد شروع بشه. احتمالا شما از چنین سبکی استفده می کنید. پس یا سبک کار را عوض کنید ویا از آپشن
Openany در شروع سند استفده کنید.

7
گرافیک، جدول و شکل / عکس داخل متن
« : اكتبر 02, 2014, 06:18:50 pm »
سلام
در فایل pic-in-text پیوست شده،  از بسته wrapfigبرای درج عکس در متن استفاده شده است. متاسفانه عکس دوم در جای اصلی خود قرار نمی‌گیرد. (نمیدانم ایراد کارم کجاست) در فایل دوم  با استفاده از parshape  و بالا آوردن پاراگراف این کار را انجام داده‌ام. آیا این روش من‌درآوردی  (تغییر parskip) مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ آیا با همین دستور parshape  می‌توان  وسط سرها را خالی کرد تا عکس را بجای راست یا چپ صفحه در بین متن آورد (یعنی دو طرف عکس متن باشد؟

9
 خروجی فایل پیوست  یکبار با  نسخه ۱۵.۲ و یکبار  با  نسخه ۱۴.۴ زیپرشین استفاده  ایجاد شده است.  با وجودی که هردو بار از یک قلم (Persian Modern) اسفاده شده است ولی خروجیها متفاوت می‌باشد. آیا همچنان مشکل از قلم می‌باشد؟

10
من همیشه از قلم پیش فرض که فکر می کنم  persian modern باشه استفاده می‌کنم. ظاهرا با قلم نیلوفر مشکل حل میشه.


11
حضور استاد گرامی جناب دکتر کارن‌پهلو.
 چند وقت پیش سوالی مشابه با همین پست مطرح کردم  که متاسفانه نتوانستم آن پست را پیدا کنم. تا جایی که یادم هست  چند روز بعد آپدیتی از زیپرشن ارائه دادید که مشکل  قلم پرسین مدرن و  آپشن کشیده  در آن حل شده بود و تا همین یک ماه پیش من بدون مشکل اسنادم را پردازش می‌کردم. متاسفانه از یک ماه پیش بعد از آپدیت تک‌لایو باز هم همین مشکل برایم پیش آمده است. حالا نمی‌دانم  آیا ایراد به قلم برمی‌گرده یا  مشکل از جای دیگری است.

12
با سلام.
همواره دیده می‌شود کسانی که برای اولین برای در این تالار عضو و سوال مطرح می‌کنند این کار را بدون ارسال فایل کمینه  انجام می‌دهند و بارها این سوال تکراری از سوی دیگر کاربران مطرح می‌شود که چرا فایل کمینه نفرستادی؟
من فکر می‌کنم که دلیل اصلی آن است که این افراد همانند عضویت در سایتهای دیگر بدون خواندن این قوانین نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام می کنند.
 ایا بهتر نیست توضیحات  بند دوم قوانین تالار در بالای  صفحه ارسال  موضوع جدید نیز درج گردد؟

13
همانطور که گفتم در سبک‌های دیگر هم همین مشکل هست. ظاهرا مشکل در آپشن kashida می‌باشد

14
۱-با میک تک بروز شده هم امتحان کردم. در این حالت برخی از حروف  ه نمایش داده می‌شود. ظاهرا مشکل برای حرف ه در اول کلمه می باشد
۲- من معمولا دستور فونت را نمی نویسم و از قلم پیش فرض استفاده می‌کنم. این بار فونت یاس را انتخاب کردم  نتیجه:
حروف ه  در همه جا نمایش داده می شود اما آنهایی که در اول کلمه هستند به خوبی به حرف بعدی شان نمی‌چسبند.
با سلام
 ظاهرا مشکل از محیط letter‌است.
نه . همین طور که گفتم این مشکل در سایر سندهایم وجود دارد.
لطفا یک بار بسته خود را بروز کنید ودوباره نتیجه را الام کنید.
این کار را انجام ولی مشکل حل نشد.

15
نمیدانم با چه بسته مشکل دارد. در فایل پیوست اگر کلمات  دیگری اضافه شود  حرف  ه  در آن کلمات نمایش داده می‌شود. و فقط اولین حرف ه در شروع سند نمایش داده نمی شود.  اما در یکی دیگر از سندهام کلا  در هیچ کلمه ای حرف ه  چاپ نمی شود

صفحه: [1] 2 3 ... 11